آغاز فعالیت اتحادیه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)

در یک نشست خبری مطرح شد؛

آغاز فعالیت اتحادیه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)

با ثبت حقوقی و انتخاب اعضای شورای مرکزی، اتحادیه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری گزارشگر آی تی، نشست خبری اتحادیه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) عصر امروز در محل دفتر این اتحادیه برگزار شد.

پنج عضو شورای مرکزی اتحادیه رسانه های صوت و تصویر فراگیر (رصتا) شامل مهدی شاملو (رییس اتحادیه) امیر رضاخانیان (خزانه دار)، آرش دارابیان (دبیر)، سید رامین موسوی (عضو شورای مرکزی)، فرزاد آذری پور (عضو شورای مرکزی) در این نشست حاضر بودند.

در ابتدای این جلسه مهدی شاملو با اشهچاره به این که در تمام کسب و کار ها اتحادیه ها نقش مهمی در پیشبرد امور آن کسب و کار دارند افزود: رسانه های صوت و تصویر فراگیر در دسته کسب و کار های نوظهور قرار می گیرند و تاکنون اتحادیه تخصصی نداشتند. از سال گذشته به دنبال تشکیل این مجمع بودیم که خدا را شکر این اتحادیه از هفته قبل ثبت حقوقی شد و کار خود را آغاز به کار کرد.

وی اظهار کرد: این اتحادیه متعلق به بخش خصوصی بوده و بر اساس موضوع مصوبه 520 شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شده است و بنابر این یک پشتوانه قانونی دارد. «اتحادیه» وابستگی سیاسی ندارد و کاملا صنفی و غیردولتی است. مقاصد آن نیز غیرسیاسی و غیرتجاری و غیرانتفاعی است و هدفش صرفا کار های صنفی است.

شاملو گفت: این صنعت رو به رشد است و به خانه های مردم راه پیدا کرده و از موضوعات جدی حوزه فرهنگ است. تابه حال تشکل های ما در این عرصه محدود به محدوده جغرافیایی خاص و یا «انجمن وی او دی» بود که آقای محمدمهدی عسگرپور مسیولش هستند و دایره فعالیتشان به استان تهران محدود می شود.

وی افزود: در همین راستا، پنج مجمع عمومی را در استان های خراسان (رضوی، شمالی و جنوبی با محوریت مشهد) گیلان، قم، اصفهان و تهران تشکیل برگزار شد و انتخابات این مجامع هم انجام شد. به این ترتیب موضوعات رسانه های صوت و تصویر فراگیر را خارج از پایتخت هم دنبال می کنیم.

این خبر در حال تکمیل است.

آغاز فعالیت اتحادیه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز فعالیت اتحادیه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز فعالیت اتحادیه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)"، کلیک کنید.