پروپوزال در مورد کودکان اوتیسم

مقدمه: بیان مسیله: اختلال اوتیسم[1] یکی از بیماری های گروه اختلالات فراگیر رشد[2] می باشد که با تخریب پایدار در تعامل اجتماعی متقابل، تاخیر با انحراف ارتباطی و الگوی ارتباطی کلیشه ای محدود مشخص می شود. لباس مرد عنکبوتی آبی با استفاده از تکنولوژی های نورپردازی به منظور جلب توجه بیشتر طراحی شده است . کودکان و بزرگسالان مبتلا به این اختلال در زمینه ی ارتباط کلامی و غیرکلامی، رفتارهای اجتماعی، …  تعداد صفحه: 18 دسته بندی:  چکیده هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین نگرشهای صمیمانه و سلامت روانی در معلولین جسمی بود. نمونه مورد پژوهش شامل 100 نفر از اعضای زن مجرد جامعه معلولین شهر اصفهان بودند که به صورت تصادفی انتخاب شدند. ابزار پژوهش شامل مقیاس اندازه گیری نگرشهای صمیمانه و پرسشنامه سلامت عمومی بود.

پروپوزال در مورد کودکان اوتیسم

پروپوزال در مورد کودکان اوتیسم

چکیده: هدف ما از این بررسی ارایه راهکارهایی برای کنترل بهتر و بیشتر این بیماری است. چون این بیماری درمان قطعی ندارد خواستار این شدیم که روش های مناسب رژیم درمانی را در کنار انواع درمان های دیگر (دارو درمانی، گروه درمانی، خانواده درمانی، …) اجرا کنیم. برای این کار با تهیه ی پرسش نامه ای این بیماران را روان سنجی کردیم و میزان متغیرهای مختلف را در آنها بررسی کردیم. (که تعدادی از …  تعداد صفحه: 186 دسته بندی:  چکیده پس از انتخاب موضوع با عنوان بررسی نقش رمان های عامه پسند بر رفتارهای ارتباطی دختران دبیرستانی (سه سال اول دبیرستان:منطقه 5 تهران) تحقیق حاضر انجام شد که به اهم مطالب در فصول مختلف آن اشاره می گردد.در فصل اول به ارایه طرح تحقیق پرداخته و در فصل دوم در رابطه با مبحث رمان ،مبانی نظری و پیشینه تحقیقات مورد بررسی قرار گرفت.

تعداد صفحه: 67 دسته بندی:  تحقیق حاضر به منظور بررسی تاثیرات اختلالات زبان در میزان افسردگی کودکان انجام گرفته است. در این پژوهش افراد مورد مطالعه 60 نفر دانش آموز دختر مقطع راهنمایی (سوم راهنمایی) از مناطق 17 و 13 و 10 آموزش و پرورش استان تهران در سال تحصیلی 84 انتخاب شده اند و این پژوهش به شیوه تصادفی از میان دانش آموزان مدارس عادی و استثنایی انتخاب شده اند. و ابزار و اندازه گیری در این پژوهش شامل تست …  تعداد صفحه: 110 دسته بندی:  پژوهش حاضر به منظور (بررسی و مقایسه اختلال شخصیت ضداجتماعی بین افراد معتاد و غیرمعتاد) صورت گرفته است. بدین منظور از جوانان معتاد و غیرمعتاد 20 تا 30 ساله شهرستان بندرانزلی یک نمونه 80 نفری (40 نفر معتاد و 40 نفر غیرمعتاد) به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده است.

داده های آماری از طریق اجرای آزمون MMPI (فرم کوتاه) از گروههای نمونه بدست آمده و برای تجزیه و تحلیل نتایج تحقیق …  تعداد صفحه: 98 دسته بندی:  چکیده هدف از تحقیق حاضر بررسی انواع و میزان اختلالات رفتاری در بین دانش آموزان دختر و پسر منطقه 1 قزوین که فرضیه های عنوان شده به دو دسته فرضیه های کلی که شامل رابطه بین اختلالات رفتاری در بین دختران و پسران دارای تفاوت است و فرضیه های جزیی که شامل بررسی تفاوت بین هیجان پذیری – وسواس – گوشه گیری – پارانویا و افسردگی و پرخاشگری بی قراری و رفتار ضد اجتماعی بین دختران و پسران منطقه …  تعداد صفحه: 94 دسته بندی:  چکیده: این تحقیق به منظور بررسی رابطه تک فرزندی با اختلالات رفتاری انجام گردید.

پس از تشریح کامل اختلالات رفتاری و ذکر انواع آن، پرسشنامه راتر روی 30 کودک تک فرزند و 30 کودک غیرتک فرزند پاسخ داده شده است. لباس ونوم سیاه برای افرادی که به علایق خاصی مانند علاقه به موضوعات فیلمی یا کارتونی علاقه دارند، طراحی شده اند . معلمان برحسب آشنایی خود با انش آموزان تک فرزند و غیر تک فرزند پرسشنامه ها را تکمیل نموده …  تعداد صفحه: 74 دسته بندی:  پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی رشته روانشناسی چکیده: هدف از تحقیق حاضر بررسی رابطه بین اختلالات رفتاری در جهت های مذهبی دانشجویان ورودی 85 دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر است فرضیه عنوان شده عبارتند از اینکه بین اختلالات رفتاری و جهت های مذهبی دانشجویان رابطه معنی دارد وجود دارد که جامعه مورد مطالعه عبارتند از دانشجویان ورودی 85 است که 60 نفر به عنوان نمونه انتخاب گردیده که …

تعداد صفحه: 101 دسته بندی:  پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی رشته راهنمایی مشاوره چکیده : هدف از تحقیق حاضر مقایسه ضعف روانی در بین زنان دارای اختلالات خانوادگی و زنان دارای زندگی عادی شهرستان ابهر از طریق پرسش ناسر m.m.p.I است که فرضیه عنوان شده عبارت است از اینکه ضعف روانی در بین زنان دارای اختلالات خانوادگی بیشتر از زنان دارای زندگی عادی است جامعه مورد مطالعه زنان حدود سنی 35-30 ساله است که دارای زندگی …  تعداد صفحه: 54 دسته بندی:  مقدمه برطبق”راهنمای آماری وتشخیصی اختلالات روانی”[1]اختلال های خوردن از طریق آشفتگی شدید در رفتار های خوردن و آشفتگی در درک شکل ووزن بدن مشخص می شوند، این اختلال ها بیشتر در سنین نوجوانی واوایل جوانی روی می دهند. مسایل کاهش ارادی وزن وپیامدهای مربوط به آن به قرون وسطی باز می گردد.

اما نخستین توصیف بالینی برمبنای نشانه های اجتناب از غذا، لاغری مفرط، قطع قاعدگی وفزون کنشی … تعداد صفحه: 17 دسته بندی:  بیان مساله یکی از مشکلات تحصیلی که باعث تشویق و مراجعات مکرر والدین به کلینیک های بالینی می شود اختلالات یادگیری است، و چون کودکان پایه و اساس جامعه فردای هر کشور را می سازند. اگر مورد بی توجهی قرار بگیرند نتایج جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت (حمید، 1385). مشخصه نتوانی یادگیری در کودکان یا نوجوانان پیشرفت تحصیلی در زمینه خواندن، بیان نوشتاری یا ریاضیات در مقایسه با توانایی …  تعداد صفحه: 84 دسته بندی:  مقدمه: سرطان پستان شایعترین سرطان خاص یک محل در بین خانمها و عامل عمده ی مرگ ناشی از سرطان در زنان 59-20 سال می باشد.

میانگین سنی مبتلایان در ایران همانند کشورهای خاورمیانه، 10 سال کمتر از سایر نقاط دنیاست. علاوه بر آن بعلت عدم انجام تست های غربالگری، بیماران عمدتاً در مراحل پیشرفته تری از بیماری مراجعه می کنند(1). اختلال شناختی در 75-16% بیماران مبتلا به کانسر رخ می دهد و …  تعداد صفحه: 17 دسته بندی:  اختلال شخصیت ضد اجتماعی با اعمال ضد اجتماعی و جنایی مستمر مشخص است اما معادل جنایت کاری نیست بلکه ناتوانی برای مطابقت با موازین اجتماعی است که شامل بسیاری از وجوه رشد نوجوانی و جوانی بیمار می گردد به بیان دیگر به رفتارهایی ضداجتماعی گفته می شود که در جامعه مورد پسند نیست ولی در نزد انجام دهنده ی آن ناپسند و زیان بخش شمرده نمی شود و افراد ضد اجتماعی می خواهند که نظام موجود .

تعداد صفحه: 21 دسته بندی:  آموزش و پرورش کودکان استثنایی رشته تحصیلی: کارشناسی علوم تربیتی (مدیریت و برنامه ریزی آموزشی)مقدمه تاریخ تمدن، سابقه تلاش انسان است در غلبه بر تقاضاهای محیطی که در آن زندگی می کند. در فرهنگ های مختلف افرادی که نمی توانند بنحوی مطلوب خود را با نمودها و تقاضاهای محیطی و فرهنگی خود سازگار نمایند، از نظر دیگران با تعاریف و ویژگی های خاصی به عنوان، درمانده، ضعیف، ناتوان، عقب افتاده و …  تعداد صفحه: 78 دسته بندی:  مقدمه مدتها طولانی دانش آموزانی را که در یادگیری یک یا چند درس مشکلات جدی داشتند با اصطلاحات معلول ادراکی، آسیب دیده مغزی و آسیب دیده عصبی معرفی می کردند.

با توجه به یافته های جدید در مورد یادگیری در سال 1936 جمعی از متخصصین اصطلاح، ناتوانیهای یادگیری را جایگزین اصطلاحات قبل کردند از آنجا که واژه ناتوانی اصطلاحات دیگری مثل ناتوانی جسمی یا ناتوانی ذهنی را تداعی می کند یعنی …  تعداد صفحه: 120 دسته بندی:  چکیده گرایش بسیار و روز افزون در خصوص نابهنجاری ها و اختلالات بد شکلی بدنی(BDD) باعث ایجاد ارزیابی ها و مطالعات بسیار شده است. این پژوهش پیرامون مفاهیم اختلال و رشد و پیشبرد و ابزارهای ارزیابی و نتایج عملکردها مطالعاتی را انجام داده است و در آن به مقایسه شدت بدشکلی هراس بدن بین دانش آموزان پسر و دختر دبیرستان ناحیه چهار مشهد براساس متغیرهای جنس، سن، وزن، پایه تحصیلی، رشته … تعداد صفحه: 96 دسته بندی: چکیده: این تحقیق به منظور بررسی رابطه تک فرزندی با اختلالات رفتاری انجام گردید.

پس از تشریح کامل اختلالات رفتاری و ذکر انواع آن، پرسشنامه راتر روی 30 کودک تک فرزند و 30 کودک غیرتک فرزند پاسخ داده شده است. سیستم های صوتی داخلی در لباس مرد عنکبوتی سیاه بچه گانه برای ارتباط راحت تر با افراد دیگر در محیط های نیروگرفته است .معلمان برحسب آشنایی خود با انش آموزان تک فرزند و غیر تک فرزند پرسشنامه ها …  تعداد صفحه: 82 دسته بندی:  دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی فصل اول گستره علمی مسیله مورد بررسی مقدمه: عملکرد تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و بررسی عوامل تاثیرگذار بر آن موضوعی است که بخش عمده ای از ظرفیت در علوم تربیتی را به خود اختصاص داده است. بهمین دلیل، از دیرباز پژوهشگران علاقمند، با بررسی و مطالعه در این زمینه سعی در روشن نمودن جوانب مختلف آن داشته و به نتایج قابل توجهی نایل آمده اند.

کارشناسی در رشته روانشناسی با گرایش عمومی چکیده: w هدف تحقیق حاضر، بررسی میزان شیوع اختلالات روانی در مدیران دبیرستانهای دخترانه شهر تهران می باشد. w با توجه به موضوع پژوهش سوالاتی در این پژوهش تدوین گردیده است که به بررسی میزان شیوع اختلالات روانی در مدیران دبیرستانهای دخترانه شهر تهران بر حسب سه فاکتور (سن، میزان تحصیلات و سابقه کاری) می پردازد. w روش این تحقیق، روش توصیفی است … تعداد صفحه: 195 دسته بندی: پایان نامه جهت اخذ مدرک فوق تخصصی روان پزشکی کودک و نوجوان مقدمه و اهداف :اختلال سلوک در کودکان و نوجوانان یک بیماری شایع ومهم است که عواقب منفی مهمی را برای فرد ، خانواده و جامعه در بر دارد وبار زیادی را بر سیستم مراقبت های بهداشت روانی تحمیل می کند.

چکیده هدف اصلی این تحقیق شناسایی شاخص های پیش بینی کننده اختلالات یادگیری در سنین قبل از ورود به مدرسه می باشد و تحقیق حاضر با هدف تعیین ملاک های تشخیص کودکان پیش دبستانی مشکوک به تواناییهای ویژه یادگیری انجام پذیرفت که برای این منظور از پرسشنامه محقق ساخته که شامل 65 سوال در زمینه های فعالیتهای عاطفی و روانی بود استفاده شده است. برای این منظور …  تعداد صفحه: 159 دسته بندی: فصل اول کلیات پژوهش مقدمه تاثیر رفتار و طرز فکر والدین در شکل گیری و چگونگی رفتار کودکان از اهمیت اساسی برخوردار است . والدینی که رابطه مطلوب و درستی با فرزندان خویش دارند ، موجب شادمانی ، مسیولیت پذیری و تکامل شخصیتی فرزندان خود می شوند . از سوی دیگر ، والدینی که رفتار مطلوب و درستی با فرزندان خود ندارند باعث بروز انواع مشکلات رفتاری در آنان می شوند .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پروپوزال در مورد کودکان اوتیسم" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پروپوزال در مورد کودکان اوتیسم"، کلیک کنید.