کرم روز و شب لاکچری کوین برای منافذ باز پوست مفید است ؟

بر خلاف تصورات رایج، منافذ پوستی نمی توانند کوچک و بسته شوند. در واقع همه افراد این منافذ را در زیر پوست خود دارند تا به طور طبیعی، چربی اضافی را آزاد کنند. در حالی که نمی توانید به سادگی این منافذ را با یک تونر یا کرم از بین ببرید، می توانید با انتخاب بهترین محصولات برای یک روتین پوستی، آن ها را کم رنگ تر جلوه دهید.

با این حال، هر محصولی نمی تواند برای منافذ باز پوستی موثر باشد. در اینجاست که اهمیت توصیه های تخصصی، بالا می رود. در این مطلب از وب سایت مادامون به علاوه توضیح مختصری درباره یک روتین پوستی خوب، بهترین کرم برای منافذ باز پوست و محصولات مناسب دیگر را به شما معرفی می کنیم

 کرم روز و شب لاکچری کوین برای منافذ باز پوست مفید است ؟

شاید میلیون ها منفذ بر روی پوست انسان وجود دارد که اکثر آن ها با چشم قابل دیدن نیست، اما گاهی اوقات که با دقت صورتمان را جلوی آینه نگاه می کنیم، برخی از منافذ صورت به ویژه روی بینی و گونه برایمان حالت ناخوشایندی ایجاد می کنند. از آنجایی که پوست بزرگترین اندام بیرونی بدن انسان است، پس وجود این تعداد از منافذ روی آن اتفاق عجیبی نیست و اغلب اوقات مشکلی برای سلامتی پوست به همراه ندارند، اما اگر آلودگی های مختلف، باکتری ها، چربی یا سلول های مرده پوست روی این منافذ جمع شوند، می توانند زیبایی پوست را تحت تاثیر قرار دهند.همچنین این منافذ برای افرادی که مستعد آکنه هستند نیز منجر به جوش های سر سیاه و سر سفید می شود.

فواید کرم شب و روز لاکچری کوین:

می تواند به کاهش چین و چروک کمک کند.

می تواند به بهبود رنگدانه پوست کمک کند.

می تواند به افزایش رطوبت پوست کمک کند.

می تواند به محافظت از پوست در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد کمک کند

علت باز بودن منافذ پوست

منافذ پوست نقش مهمی در ظاهر پوست دارند و در واقع محل تولید سبوم و حاوی فولیکول های مو می باشند. وجود منافذ پوست به خودی خود مشکل آفرین نیست زیرا در پوست طبیعی هر فرد، برای تنفس پوست، سم زدایی و اکسیژن رسانی به سلول های سطح پوست، منافذ بسیاری وجود دارند.در بعضی مواقع، منافذ پوستی به ویژه در ناحیه صورت بیش از اندازه باز می شوند و ظاهر پوست را تغییر می دهند که برای بسیاری از افراد ناخوشایند است. عوامل مختلفی در ایجاد منافذ باز صورت نقش دارند که در اینجا به ذکر آن ها می پردازیم:

تولید سبوم و پوست چرب

اگر پوست شما به طور طبیعی چرب می باشد، منافذ پوست صورت شما بزرگ است زیرا وقتی چربی اضافی، سلول های مرده پوست و آلودگی در منافذ پوست شما جمع می گردد، پوست متورم شده و برای اینکه بهتر تخلیه شود منافذ را بازتر می کند و در نتیجه آنها بزرگتر از حد طبیعی به نظر می رسند.

نور خورشید

قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید می تواند به کلاژن موجود در پوست آسیب برساند. نور آفتاب سطح کلاژن، الاستین و آب موجود در پوست را کاهش داده در نتیجه از خاصیت ارتجاعی پوست کاسته می شود و منافذ پوست باز و بزرگ به نظر می رسد.

ژنتیک

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در باز شدن منافذ پوست، ژنتیک و سابقه خانوادگی است. اگر منافذ باز و بزرگی بر روی صورت خود دارید؛ احتمالاً فرد دیگری در خانواده شما نیز منافذ بزرگی دارد. همچنین ممکن است شما پوست ضخیم و یا چرب به ارث برده باشید که این امر نیز باعث می شود منافذ پوست شما باز به نظر برسد

جنسیت

از نظر زیست شناختی منافذ پوست مردان عموماً بیشتر از زنان است. با این حال تغییرات هورمونی مانند بارداری، قاعدگی و دوران بلوغ می تواند باعث باز شدن منافذ پوست زنان شود.

محصولات پوستی و آرایشی نامناسب

استفاده از محصولات نامناسب و سنگین بدون توجه به نوع و تیپ پوست، منافذ پوست را مسدود کرده، خاصیت ارتجاعی پوست را کاهش می دهند و باعث ایجاد منافذ باز شوند. این محصولات شامل مواد آرایشی بر پایه روغن و برخی از اسکراب ها می باشند. دقت داشته باشید که هر چقدر مواد آرایشی، بیشتر بر روی پوست شما بماند احتمال بازتر و بزرگتر شدن منافذ پوست بیشتر می شود

تاثیر کرم روز و شب لاکچری کوین در کنار هم

استفاده از این دو کرم موجب سفت شدن پوست صورت و رفع چروک و افتادگی صورت میشود. جوش صورت و وجود منافذ باز روی پوست میتواند بسیار ازار دهنده باشد. شما با مصرف کرم شب و روز لاکچری کوین به طور کلی این مشکل را درمان می کنید.

ترکیبات اصلی کرم روز و شب لاکچری کوین:

کیوتن: یک آنتی اکسیدان قوی که به محافظت از پوست در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کند.

ویتامین E: یک آنتی اکسیدان که به کاهش التهاب و حفظ رطوبت پوست کمک می کند.

گلیسیرین: یک مرطوب کننده که به آبرسانی پوست کمک می کند

برای رفع چین و چروک های ریز پوست صورت و رفع منافذ پوست می توانید از بهترین سرم کوچک کننده منافذ استفاده کنید. سرم حاوی ویتامین a لاکچری کوین یکی از سرم های فوق العاده قوی در بازار است که دارای فرمولاسیون کامل برای تغذیه پوست است. این سرم ها باعث درمان لایه سطحی پوست می شود که از قدرت جذب و نفوذ در لایه های عمیق پوست برخوردار است. سرم کوچک کننده منافذ لاکچری کوین دارای ترکیباتی است که می توان به روغن جوجوبا، رتینول، اسکوالن و خواص آنتی اکسیدانی ویتامین A اشاره داشت. استفاده از این سرم خطوط ریز را کم نموده و پوست را صاف و یکدست می کند. علاوه بر این با کاهش رنگدانه های پوستی باعث ایجاد ساختار سبک در پوست می شود

سرم رفع منافذ لاکچری کوین از ترکیباتی همچون رتینول، روغن جوجوبا، اسکوالن و آنتی اکسیدان تشکیل شده که بر روی زیبایی پوست تاثیر خوبی می گذارد. رتینول نوعی رتینویید از مشتقات ویتامین A است که با روش های مختلف استفاده می شود. این ماده در محصولات دکتر بیز به بهبود رنگدانه های پوستی کمک نمود و با تنظیم بافت و رنگدانه های پوستی باعث درمان آکنه می شود. رتینول موجود در کرم پودر فرانسوی اصل باعث افزایش تولید کلاژن شده و گردش خون را افزایش می دهد و باعث جلوگیری از پیری پوست می شود. سرم لاکچری کوین برای افرادی که دچار چین و چروک های پوستی و منافذ باز پوست هستند مفید است که استفاده از آن برای تمام گروه های سنی مناسب است

چند فرمول آسان و کاربردی برای تهیه کرم شب خانگی

ممکن است علیرغم اعتقاد به فواید کرم روز یا حتی شب، چندان علاقه ای به خرید کرم های شب بازاری نداشته باشید. در این صورت، کافی است نگاهی به آشپزخانه خود بیندازید. احتمالاً به موادی بر خواهید خورد که تاکنون از تاثیرات فوق العاده و حضور آنها در لیست فواید کرم شب خبر نداشتید.

روغن زیتون؛ بهترین کرم شب خانگی را برای شما می سازد

از خواص روغن زیتون بسیار برای شما گفته ایم. جالب است بدانید که زنان اشراف در زمان های دور، از این روغن استفاده های زیادی برای زیبایی می کرده اند.

 اما طرز تهیه کرم شب روغن زیتون چیست؟

یک دوم فنجان روغن زیتون طبیعی یا بکر را با دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل و یک قاشق غذاخوری موم عسل ترکیب کنید؛ مواد را با هم روی حرارت هم بزنید تا خوب آب شوند؛بهتر است بدانید که ترکیب حاصل باید کرمی باشد. سپس آن را خنک کرده و در ظرفی در دمای اتاق نگهداری کنید. شما می توانید 2 تا 3 ماه از خاصیت مرطوب کنندگی این کرم بهره مند شوید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " کرم روز و شب لاکچری کوین برای منافذ باز پوست مفید است ؟" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " کرم روز و شب لاکچری کوین برای منافذ باز پوست مفید است ؟"، کلیک کنید.