آغاز مسابقات بین‌المللی شمشیربازی از امروز در ارومیه

آغاز مسابقات بین‌المللی شمشیربازی از امروز در ارومیه

به گزارش خبرگزاری گزارشگر آی تی از آذربایجان‌غربی، رئیس هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی گفت: این مسابقات یکی از مسابقات بین‌المللی ثبت شده در شهر اصفهان بوده و سالهای متمادی که در آن شهر برگزار می‌شد که امسال با رایزنی فشرده با فدراسیون شمشیرزنی موفق شدیم این مسابقات را به ارومیه بیاوریم و زین پس در ۷ سپتامبر هر سال مسابقات ستلایت اسلحه سابر آقایان جهان در ارومیه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این فرصتی برای تقویت نام و جایگاه ارومیه در سطح جهان و همچنین تقویت این رشته ورزشی در استان آذربایجان‌غربی خواهد بود.

وی در خصوص تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات گفت: تاکنون حضور  ۳ کشور (ترکیه، عراق و کویت) قطعی شده و دو کشور دیگر اگر موضوع ریجستر آنها مرتفع شود، در مسابقات حاضر خواهند بود، و همچنین بیش از  ۴۰ بازیکن از استان‌های مختلف کشورمان در استانمان حضور خواهند داشت.

رییس هیئت شمشیربازی استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: ۵ نفر در مسابقات جهانی حضور دارند که امیدواریم در جمع مدال‌آوران این مسابقات باشند.

وی در خصوص دومین تورنمنتی که در ارومیه برگزار می‌شود، عنوان داشت: در کنار مسابقات جهانی، قهرمانی دور فینال لیگ برتر شمشیربازی با اسلحه سابر آقایان، ۱۸ شهریور در ارومیه برگزار خواهد گردید.

46

آغاز مسابقات بین‌المللی شمشیربازی از امروز در ارومیه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز مسابقات بین‌المللی شمشیربازی از امروز در ارومیه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز مسابقات بین‌المللی شمشیربازی از امروز در ارومیه"، کلیک کنید.