آموزش گام به گام استیک bnb

یکی از پراهمیت‌ترین راه‌های کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال، نگه‌ داشتن آن ارز است. به‌ عنوان مثال، استفاده از BNB به ‌عنوان روشی پرطرفدار برای کسب درآمد قیمت bnb به دلار اضافی شناخته می‌شود. این کار برای نگه‌ داری ارز بایننس کوین در کیف ‌پول‌های معتبری انجام می‌شود. این روش همچنین برای افزایش امنیت شبکه بلاکچین نیز به‌ کار می‌رود. به ‌طور خلاصه، می‌توانید از استیکینگ BNB به عنوان یک روش برای کسب سود بیشتر بهره‌مند شوید. مهم بودن استیکینگ این ارز در کسب سود، نه تنها به دلیل تولید درآمد از این ارز است، بلکه به دلیل توکن سوزی خودکار آن است که این موضوع را به یک فرصت چند وجهی برای کسب درآمد از ارز دیجیتال تبدیل کرده است.

استیک بایننس کوین یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش درآمد و بازدهی است. به همین خاطر امروزه تریدرها این روش را به مراتب بهتر از ماینینگ ارز دیجیتال می‌دانند. به این خاطر که حجم زیادی از سرمایه خود را درگیر آن نمی‌کنند. با این حال نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که قبل از انجام هر کاری حتماً کیف پول خود را به روز رسانی کنید. برای انجام استیک بایننس کوین مراحل زیر را انجام دهید:

  1. برای شروع فرآیند Bnbstaking لازم است حساب خود را با حداقل یک Binance شارژ کنید.
  2. در مرحله بعد، پس از انتخاب BNB در کیف ‌پول و کلیک بر روی گزینه “More”، به بخش “Stake” بروید.
  3. سپس در قسمت “BNB Amount”، مقدار کوین BNB موردنظر برای نگه ‌داری را وارد کنید.
  4. در مرحله بعد باید validator مورد نظر خود را انتخاب کنید و به این نکته توجه داشته باشید که اگر به دلایلی ودلیتور شما غیرفعال شود، باید آن را تغییر دهید، زیرا در غیر این صورت، شما قادر به دریافت پاداش ویژه‌ای نخواهید بود.
  5. در نهایت، با کلیک بر روی گزینه “Next” و تایید فرآیند Staking، با انتخاب گزینه “Send”، فرآیند نگه ‌داری Binance Coin شما آغاز خواهد شد.

چگونه باینس کوین را استیک کنیم؟

  1. برای شروع، نیاز است تا کیف پول خود را باز کنید و BNB را انتخاب کنید.
  2. پس از انتخاب More و Unstake کردن، برای برداشت مقدار استیک شده از Binance، پس از انتخاب گزینه Stake Details، بر روی گزینه Withdraw کلیک کنید.
  3. در این بخش، همانند مرحله قبل، ابتدا باید مقدار بایننسی که قصد برداشت آن را دارید وارد کنید. سپس، پس از انتخاب validator مورد نظر، با کلیک بر روی گزینه Next و سپس گزینه More، فرآیند آن‌استیکینگ انجام می‌شود.
  4. به یاد داشته باشید که اگر تصمیم دارید کل مقدار بایننس را برداشت کنید، باید در قسمت ولیدیتور، گزینه Max را انتخاب کنید.
  5. در آخرین مرحله، برای ارسال تراکش، بر روی گزینه SEND کلیک کنید.

ویژگی‌های بایننس کوین

در این مقاله آموزش استیک بایننس کوین به صورت مرحله به مرحله را برای شما توضیح دادیم. اگر هم اکنون در کیف پول خود کوین‌هایی دارید که نمی‌خواهید از آنها در معاملات مختلف استفاده کنید؛ بهترین کار این است که آنها را استیک کرده و پاداش بگیرید. با این حال پیش از شروع این فرایند باید به نکات مهمی مانند شرایط متوقف کردن استیکینگ و همچنین مدت زمان بلوک ماندن سرمایه‌های خود توجه کنید.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آموزش گام به گام استیک bnb" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آموزش گام به گام استیک bnb"، کلیک کنید.