ایران 0 – ایتالیا 1/ شاگردان پایز دوباره با باخت شروع کردند – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان

ایران 0 - ایتالیا 1/ شاگردان پایز دوباره با باخت شروع کردند - خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گزارشگر آی تی، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در لیگ ملت های 2024 از ساعت صفر بامداد شنبه پنجم خرداد به مصاف ایتالیا رفت.

ترکیب ایران: محمدطاهر وادی، محمد ولی زاده، مهدی جلوه، امین اسماعیل نژاد، مرتضی شریفی، مبین نصری و محمدرضا حضرت پور

سرمربی: مایوریسیو موتا پایز

تیم ملی والیبال ایران در دیدار مقابل ایتالیا لباس قرمز بر تن کرد لیبروهای تیم ملی هم سرمه ای پوش بودند. همچنین تیم ملی والیبال ایتالیا با لباس آبی مقابل ایران قرار گرفت.

تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود مقابل صربستان که حریف مستقیم برای صعود به المپیک پاریس بود، با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

ست اول؛ 25 بر 19 به سود ایتالیا

اولین امتیاز برای ایران به دست آمد، مرتضی شریفی دو بار در خط سرویس قرار گرفت و توانست با یک سرویس خوب و هماهنگی بازیکنان یک امتیاز برای ایران ثبت کند. بازی هر دو تیم پایاپایی پیش رفت. اما در ادامه ایران توانست اختلاف امتیاز را به عدد 3 برساند و نتیجه 9 بر 6 به سود ایران بود، بلافاصله بعد از این اتفاق دجورجی سرمربی ایتالیا تقاضای وقت استراحت داد. بازیکنان ایتالیایی چندین سرویس از دست دادند و ایران برتر میدان بود. ایتالیایی که چندین امتیاز عقب بودند، از ایران پیشی گرفتند و همین موضوع باعث شد پایز تقاضای وقت استراحت کند. در ادامه بازی، پوریا حسین خانزاده جای خود را با امین اسماعیلی نژاد عوض کرد و در خط جلو قرار گرفت. در امتیازهای پایانی و در حالی که ایتالیا تیم برتر میدان است و نتیجه 21 بر 17 بود، میلاد عبادی پور در ترکیب تیم قرار گرفت. سرویس مرتضی شریفی به بیرون رفت و امتیاز 23 برای ایتالیا ثبت شد. بازیکنان ایران خطاهای زیادی روی تور داشتند و در نهایت این ست با نتیجه 25 بر 19 به سود ایتالیا به پایان رسید.

ایران 0 – ایتالیا 1/ شاگردان پایز دوباره با باخت شروع کردند – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایران 0 – ایتالیا 1/ شاگردان پایز دوباره با باخت شروع کردند – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایران 0 – ایتالیا 1/ شاگردان پایز دوباره با باخت شروع کردند – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.