تامین آب شرب عشایر تهران/ کلنگ زنی انبار نهاده های دامی عشایر در شهرستان شمیرانات پس از 20 سال

تامین آب شرب عشایر تهران/ کلنگ زنی انبار نهاده های دامی عشایر در شهرستان شمیرانات پس از 20 سال

مدیر امور عشایر استان تهران با اشاره به بهره برداری 42 میلیارد ریالی پروژه های حوزه عشایری استان با هدف ارتقاء کیفی زندگی عشایر استان تهران از کلنگ زنی انبار نهاده های دامی عشایر در شهرستان شمیرانات پس از 20 سال خبر داد.

فرشید ذبیحی در گفت وگو با گزارشگر آی تی، در تشریح بهره برداری از طرح های جدید عشایری، گفت: بالغ بر 42 میلیارد ریال پروژه های حوزه عشایری استان تهران به بهره برداری رسید که از جمله این پروژه ها می توان به تامین آب شرب عشایر با حجم بیش از 2000 متر مکعب، احداث زیر ساخت شبکه تامین آب شرب به حجم 90 متر مکعب، مرمت و نگهداری راه های عشایری و همچنین احداث زیر ساخت انبار نهاده های دامی اشاره کرد.

وی افزود: پروژه های بهره برداری شده در مناطق عشایری در شهرستان های ملارد، ورامین و دماوند بوده است. بی تردید بهره برداری از این پروژه ها علاوه بر ارتقاء سطح کیفی زندگی عشایر استان تهران، می تواند در افزایش تولید عشایر استان نیز تاثیر بسزایی داشته باشد.

ذبیحی ادامه داد: با افتتاح این طرح ها 755 خانوار عشایری از امکانات عمرانی، خدماتی و رفاهی آن بهره مند شدند.

مدیر امور عشایر استان تهران تاکید کرد: همچنین در ایام دهه فجر امسال پس از 20 سال انبار نهاده های دامی عشایر در شهرستان شمیرانات نیز کلنگ زنی و بزودی عملیات احداث این انبار نهاده دامی نیز آغاز خواهد شد.

پایان خبر گزارشگر آی تی

تامین آب شرب عشایر تهران/ کلنگ زنی انبار نهاده های دامی عشایر در شهرستان شمیرانات پس از 20 سال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تامین آب شرب عشایر تهران/ کلنگ زنی انبار نهاده های دامی عشایر در شهرستان شمیرانات پس از 20 سال" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تامین آب شرب عشایر تهران/ کلنگ زنی انبار نهاده های دامی عشایر در شهرستان شمیرانات پس از 20 سال"، کلیک کنید.