حسینی: دولت از هیچ حزب و فردی در انتخابات مجلس حمایت نمی کند

حسینی: دولت از هیچ حزب و فردی در انتخابات مجلس حمایت نمی کند

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: آقای رییسی حزبی ندارند و تاکید کردند اعضای دولت از حزب و افرادی حمایت نکنند، امکاناتی که در کشور وجود دارد در اختیار همگان است تا مشارکت در جامعه افزایش یابد و امیدواریم افراد متخصص و کارآمد انتخاب شوند. 

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری گزارشگر آی تی، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور در نشست خبری خانه گفت وگوی دانشگاه تهران که هم اکنون (شنبه، 28 بهمن 1402) در محل دانشگاه تهران در حال برگزاری، اظهار کرد: در آستانه انتخابات مهم مجلس در تاریخ 11 اسفند هستیم.

وی افزود: مشارکت در انتخابات آثار منطقه ای، داخلی و جهانی دارند و کسانی که احساس مسیولیت دارند در این عرصه رقابت می کنند و  15 هزار کاندید در انتخابات مجلس 1402 تایید شده اند.

حسینی اظهار کرد: دولت سیزدهم از شهریور 1400 یعنی از آغاز حکومت خود اقدامات مثبتی انجام داده است، مثلاً سدها، راه ها، بیمارستان ها و … خدماتی انجام داده تا مردم بدانند که دولت در خدمت آنها هستند.

معاون پارلمانی رییس جمهور ادامه داد: هزاران پروژه در آستانه دهه فجر امسال به بهره برداری رسید که از آثار مثبت انقلاب اسلامی 1402 است، اما عده ای به دنبال سرنگونی و کاهش اعتماد مردم برای مشارکت در انتخابات هستند، اما کسی نمی تواند مجلس سیزدهم را منحل کند و امیدواریم مردم با انگیزه بالا در انتخابات شرکت کنند.

حسینی گفت: آقای رییسی حزبی ندارند و تاکید کردند اعضای دولت از حزب و افرادی حمایت نکنند، امکاناتی که در کشور وجود دارد در اختیار همگان است تا مشارکت در جامعه افزایش یابد و امیدواریم افراد متخصص و کارآمد انتخاب شوند.

وی بیان کرد: امیدواریم از سال 98 که مشارکت مردم 42 درصد بود این رقم در سال 1402 افزایش یابد؛ چرا که سرمایه اجتماعی نظام بیشتر شده و حقانیت نظام شناخته شده است و نسل کشی جبهه و صف بندی موجود نشان می دهد که نظام اسلامی پناهگاه جبهه مقاومت است و این موضوع را روشن می سازد؛ امیدواریم نسل جوان دانشجو که 3 و نیم میلیون نفر هستند در انتخابات مجلس شرکت کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور اضافه کرد: سال میلادی 2024 سال انتخابات در دنیاست و برخی از گزارش ها حاکی از این است که نیمی از مردم کره زمین در آستانه انتخاب هستند؛ بنابراین در رقابت قرار داریم و امیدواریم مشارکت مردم نشان دهنده انسجام و پیوستگی باشد.

حسینی: دولت از هیچ حزب و فردی در انتخابات مجلس حمایت نمی کند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حسینی: دولت از هیچ حزب و فردی در انتخابات مجلس حمایت نمی کند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حسینی: دولت از هیچ حزب و فردی در انتخابات مجلس حمایت نمی کند"، کلیک کنید.