حماس: آمریکا و اسراییل بر سر نابودی مسیله فلسطین اتفاق نظر دارند

حماس: آمریکا و اسراییل بر سر نابودی مسیله فلسطین اتفاق نظر دارند

«اسامه حمدان» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز شنبه تاکید کرد که دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر از بین بردن مسیله فلسطین، اتفاق نظر دارند، ولی اختلاف بین آنان در ابزار تحقق این امر است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری گزارشگر آی تی؛ «اسامه حمدان» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز شنبه تاکید کرد که دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر از بین بردن مسیله فلسطین، اتفاق نظر دارند، ولی اختلاف بین آنان در ابزار تحقق این امر است.

حمدان با بیان اینکه اسراییل در مذاکرات، عقب نشینی هایی داشته است، در عین حال گفت: این مسیله کافی نیست و نشانگر جدیت این رژیم برای دستیابی به توافق نیست. موضع آمریکا نیز توام با نفاق است».

وی با اشاره به اینکه آمریکا بر خلاف آنچه در ظاهر می گوید، در جریان مذاکرات، بر عکس آن را انجام می دهد، ادامه داد: «از هر کس که به غزه بیاید تا در روند آزادسازی مشارکت داشته باشد، استقبال می کنیم، نه اینکه حامی اسراییل باشد».

این رهبر حماس با تاکید بر اینکه باید گروه های فلسطینی بر سر طرح ملی توافق کنند که مبتنی بر مقاومت باشد و با هدف آزادی فلسطین و تشکیل کشور مستقل صورت گیرد، خاطر نشان کرد: ما از هر دولتی که با مرجعیت گروه های فلسطینی باشد، حمایت خواهیم کرد؛ صرف نظر اینکه ما در آن حضور داشته باشیم یا خیر».

حماس: آمریکا و اسراییل بر سر نابودی مسیله فلسطین اتفاق نظر دارند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حماس: آمریکا و اسراییل بر سر نابودی مسیله فلسطین اتفاق نظر دارند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حماس: آمریکا و اسراییل بر سر نابودی مسیله فلسطین اتفاق نظر دارند"، کلیک کنید.