شمس آذر در اندیشه انتقام از آلومینیوم

شمس آذر در اندیشه انتقام از آلومینیوم

به گزارش خبرگزاری گزارشگر آی تی از قزوین؛ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه 17 اسفند با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف پیگیری می شود که در یکی از آنها شمس آذر قزوین میزبان آلومینیوم اراک خواهدبود.
این بازی ساعت 16 در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می شود.
شمس آذر در شرایطی به مصاف اراکی ها می رود که در بازی رفت نتیجه را در اراک به حریف خود واگذار کرده و سخت به دنبال کسب هر سه امتیار این دیدار و گرفتن انتقام از این تیم است.
نماینده قزوین در نیم فصل دوم نتایج خوبی نگرفته و از جام حذفی نیز کنار رفته و برد در این بازی می تواند به نوعی شاگردان سعید دقیقی را از بحران خارج کند.
البته آلومینیوم هم تیم بسیار سخت کوشی است که به راحتی ها به تیمی امتیاز نمی دهد و گربه سیاه تیم های قدرتمند محسوب می شود.
شمس آذر که این فصل لقب غول کش را به خود اختصاص داده در حضور هواداران خود مصمم است تا شاگردان سید مجتبی حسینی را دست خالی به اراک بفرستد.
این بازی به نوعی تقابل همسایه های جدولی هم محسوب می شود چراکه هم اکنون شمس آذر با 22 امتیاز از 18 بازی نهم است و آلومینیوم هم با سه امتیاز اختلاف بالای سر این تیم قرار دارد.
در واقع شمس آذر یک بازی شش امتیازی را در پیش دارد تا با شکست ایرالکو ضمن واریز سه امتیاز این دیدار به حساب خود مانع از پیشی گرفتن حریف اراکی شود.
تماشای این بازی برای هواداران رایگان اعلام شده و علاقه مندان قزوینی می توانند بدون خرید بلیط در ورزشگاه حاضر شوند.
بانوان هم همانند آقایان می توانند از نزدیک نظاره گر جدال دوتیم باشند.
این بازی میهمان ویژه ای دارد و کادر فنی تیم ملی با حضور در قزوین از نزدیک تلاش بازیکنان دو تیم را تماشا خواهندکرد.

46

شمس آذر در اندیشه انتقام از آلومینیوم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شمس آذر در اندیشه انتقام از آلومینیوم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شمس آذر در اندیشه انتقام از آلومینیوم"، کلیک کنید.