شناسایی و تهیه اطلس سرمایه گذاری فرودگاهی با ظرفیت ۴۰ همت

شناسایی و تهیه اطلس سرمایه گذاری فرودگاهی با ظرفیت ۴۰ همت

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت:اطلس فرودگاهی با ۲۰۰ فرصت سرمایه گذاری و با ظرفیت ۴۰ همت شناسایی و آماده شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری گزارشگر آی تی، رضا نخجوانی امروز در نشست خبری هوانوردی گفت: ۵هزار پلیس و ۵ هزار پرسنل فرودگاهی تحت نطارت  شرکت فرودگاه ها فعال هستند.

مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: کنترل و نظارت و ارائه خدمات  بر کلیه پروازها تحت وظیفه شرکت فرودگاه هاست.

وی گفت: سال ۱۴۰۱ مقررات تصویب و ابلاغ شد و نظام نامه های فرودگاهی ۱۰ فرودگاه آماده و مورد بررسی قرار گرفته و براساس تطبیق آن با آیین نامه فرودگاهی صدور مجوز سه فرودگاه آماده و ابلاغ شده است.

نخجوانی گفت: ساخت فرودگاه ها و تجهیز آن یکی از برنامه های اصلی شرکت است که به عنوان نمونه ساخت  فرودگاه سقز و گناباد به همت دولت سیزدهم به اتمام رسید و تجهیزات لازم در این فرودگاه ها در شرایط مطلوب و مناسب قرار دارد.

وی گفت: ۵۶ فرودگاه در ایام نوروز  و برگزاری ایام حج و اربعین، سرویس دهی به مسافران را برعهده دارند که شرکت فرودگاه ها تا کنون شرایط مناسبی را برای مسافران در ایام مناسبتی فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت هواپیماها و ناوبری هوایی ایران گفت:  ۷۵ درصد پروازهای مناسبتی بر عهده شرکت فرودگاه های کشور است.

نخجوانی با تاکید بر مدیریت هزینه ها و مقررات حاکم ، گفت: شرکت هواپیماها در  بین ۱۰ شرکت برتر به عنوان شرکت سودآور است.

این مسئول تاکید کرد: اطلس فرودگاهی با  ۲۰۰ فرصت سرمایه گذاری با ظرفیت ۴۰همت شناسایی و آماده شده است. 

 

 

 

شناسایی و تهیه اطلس سرمایه گذاری فرودگاهی با ظرفیت ۴۰ همت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شناسایی و تهیه اطلس سرمایه گذاری فرودگاهی با ظرفیت ۴۰ همت" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شناسایی و تهیه اطلس سرمایه گذاری فرودگاهی با ظرفیت ۴۰ همت"، کلیک کنید.