شهید رییسی واحد تولیدی آذرآب را احیا کرد – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان

شهید رییسی واحد تولیدی آذرآب را احیا کرد - خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گزارشگر آی تی، سعید جلیلی شامگاه پنجشنبه در ادامه سفر انتخاباتی خود به اراک، از صنایع آذرآب بازدید کرد و در نشستی با مدیران و کارگران صنایع آذرآب، در جریان مشکلات و مسایل این مجموعه قرار گرفت.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این دیدار گفت: زمانی که در داخل کشور امکان تولید وجود دارد اما واردات صورت می گیرد، مشکل اشتغال حل نمی شود.

وی افزود: جهش تولید حرف خیالی نیست بلکه مبتنی بر ظرفیت های کشور است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید از ظرفیت نیروی انسانی توانمند و متخصص بیشترین بهره گیری صورت گیرد چرا که این قشر آماده جهش در کشور هستند.

جلیلی تاکید کرد: جوانان فرصت کشور ما هستند و باید ظرفیت های خالی را به حداکثر برسانیم تا به جهش برسیم.

وی با اشاره به اینکه واحد آذرآب به همت شهید رییسی احیا شد، گفت: این واحد تولیدی اکنون باید جهش داشته باشد و زمانی که گوییم یک جهان فرصت وجود دارد یعنی همین کارگران آذرآب و هپکو با اهلیت پای کار آمدند و این صنایع را احیا کردند.

جلیلی بیان کرد: اکنون کارگران آذرآب می گویند آماده جهش این صنایع هستیم و به طور حتم با این جهش می توان پنج هزار شغل جدید ایجاد کرد.

سعید جلیلی در سومین سفر استانی خود، شامگاه پنجشنبه به استان مرکزی سفر کرد.

وی پس از بازدید و گفت وگو با کارگران کارخانه هپکو در جمع پرشور مردم اراک در مصلی این شهر حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت و پایان بخش سفر نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بازدید و نشست با مدیران و کارگران واحد تولیدی آذرآب اراک بود.

سعید جلیلی متولد 1344 در مشهد است که پیش از این دبیر شورای عالی امنیت ملی و رییس گروه مذاکره کننده هسته ای ایران با کشورهای غربی بود.

جلیلی از سال 1386 تا 19 شهریور 1392 دبیر شورای عالی امنیت ملی و رییس گروه مذاکره کننده هسته ای ایران با کشورهای غربی بود. در سال 1392 در یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری نامزد شد، و بیش از 4 میلیون رای کسب کرد و نفر سوم شد. جلیلی از همان سال عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی است.

شهید رییسی واحد تولیدی آذرآب را احیا کرد – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهید رییسی واحد تولیدی آذرآب را احیا کرد – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهید رییسی واحد تولیدی آذرآب را احیا کرد – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.