طحان‌نظیف: رسانه‌ها و طرفداران نامزدها از گمانه‌زنی‌ نتایج انتخابات بپرهیزند

طحان‌نظیف: رسانه‌ها و طرفداران نامزدها از گمانه‌زنی‌ نتایج انتخابات بپرهیزند

سخنگوی شورای نگهبان گفت: از رسانه‌ها و طرفداران نامزدهای انتخاباتی درخواست داریم اقدام هیجانی نداشته باشند و اجازه بدهند فرآیند انتخابات به طور معمول پیش برود. بنابراین هیچ عدد و رقمی الان در اثنای برگزاری انتخابات معتبر نیست. تنها آرامش مردم و جامعه را برهم می‌زند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری گزارشگر آی تی، هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به گمانه‌زنی‌های برخی رسانه‌ها و فضای مجازی در رابطه با نتایج فعلی انتخابات ریاست جمهوری گفت:  گمانه‌زنی‌ها دقیق نیست و ما در حال رأی‌گیری هستیم. به نظرمن این خبرها در فضای مجازی درباره اعلام نتایج معتبر نیستند.

وی افزود: زمانی که زمان اخذ رأی به پایان می‌رسد ما شمارش آرا را رسماً آغاز می‌کنیم و بنابر فرآیندهای وزارت کشور اعلام می‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان تأکید کرد: از رسانه‌ها و طرفداران نامزدهای انتخاباتی درخواست داریم اقدام هیجانی نداشته باشند و اجازه بدهند فرآیند انتخابات به طور معمول پیش برود. بنابراین هیچ عدد و رقمی الان در اثنای برگزاری انتخابات معتبر نیست. تنها آرامش مردم و جامعه را برهم می‌زند.

طحان‌نظیف: رسانه‌ها و طرفداران نامزدها از گمانه‌زنی‌ نتایج انتخابات بپرهیزند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طحان‌نظیف: رسانه‌ها و طرفداران نامزدها از گمانه‌زنی‌ نتایج انتخابات بپرهیزند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طحان‌نظیف: رسانه‌ها و طرفداران نامزدها از گمانه‌زنی‌ نتایج انتخابات بپرهیزند"، کلیک کنید.