«لیزینگ» محصولات دانش بنیان چیست؟ – خبرگزاری گزارشگر آی تی

دایره المعارف دانش بنیان ها (77)؛

«لیزینگ» محصولات دانش بنیان چیست؟

«لیزینگ» محصولات دانش بنیان با هدف ارایه تسهیلات مالی و کمک به شرکت های دانش بنیان از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی ارایه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری گزارشگر آی تی، «لیزینگ» محصولات دانش بنیان و فروش اقساطی دانش بنیان مجموعه ای از مبادلات اقتصادی مشتمل بر خرید، اجاره و نهایتاً فروش (تملیک) را در بر می گیرد.

اکنون و براساس اطلاعاتی که در فراخوان ها و سایت صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای اهداف و سیاست های خود برای تحقق اقتصاد دانش بنیان و به گردش درآوردن چرخ مالی در شرکت ها و موسسات، به لیزینگ کالاهای دانش بنیان با نرخ بهره پایین اقدام کرده است.

میزان حمایت لیزینگی صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت های دانش بنیان

صندوق نوآوری و شکوفایی بنا بر آیین نامه ها و قوانین حمایتی، موظف است از منابع مالی خود برای طرح ها و شرکت هایی که نیاز به دریافت لیزینگ برای تجاری سازی محصولات خود هستند، اعطا کند.

اکنون برای هر شرکت سقفی معادل 20 میلیارد ریال معادل 2 میلیارد تومان و برای هر خریدار مبلغ 5 میلیارد ریال معادل 500 میلیون تومان در نظر گرفته اند. البته این مبلغ با شرایط خاص تا 10 برابر قابل افزایش خواهد بود.

«لیزینگ» محصولات دانش بنیان چیست؟ – خبرگزاری گزارشگر آی تی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«لیزینگ» محصولات دانش بنیان چیست؟ – خبرگزاری گزارشگر آی تی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«لیزینگ» محصولات دانش بنیان چیست؟ – خبرگزاری گزارشگر آی تی"، کلیک کنید.