مخالفت شاگرد سابق نکونام با وریا؛ او شایسته نیمکت استقلال است

مخالفت شاگرد سابق نکونام با وریا؛ او شایسته نیمکت استقلال است

به گزارش خبرگزاری گزارشگر آی تی؛ حامی جواد نکونام این بار کسی نیست جز ساسان انصاری، کاپیتان فولاد. کسی که گلش به تیم نساجی موجب بقای فولاد در لیگ برتر شد.

ساسان انصاری یکی از شاگردان مورد اعتماد جواد نکونام در تیم فولاد بود که به اتفاق قهرمانی در جام حذفی و سوپر جام را تجربه کردند و در لیگ قهرمانان آسیا هم تا جای خوبی پیش رفتند.

ساسان انصاری در گفتگو با ورزش سه، در مورد جواد نکونام این طور گفته است: من سه سال افتخار شاگردی آقای نکونام را داشته ام، با او در فولاد دو جام گرفتیم و در آسیا توانستیم نتایج فوق العاده ای (حضور در بین 4 تیم برتر غرب آسیا) بگیریم. من از نزدیک دیده و لمس کرده ام که چگونه برای موفقیت تیمش وقت می گذارد و تلاش می کند. کسب 67 امتیاز در سال اول حضور در استقلال قطعا نشان می دهد که او عملکرد درخشانی داشته است. شاید اگر کمی خوش شانس تر بود تیمش می توانست قهرمان شود. به نظرم ایشان کاملا شایسته و لایق نیمکت استقلال است و برایش آرزوی موفقیت می کنم.

او درباره مصاحبه وریا غفوری گفت: صحبت های وریا در رسانه ها را خوانده ام، همه می دانیم او بازیکن بزرگی بوده و شخصیت قابل احترامی دارد. فکر می کنم کمی صحبت هایش تحت تاثیر ناراحتی و دلخوری بعد از اتفاقات و جدایی در فولاد بوده. نباید در این مورد زیاد دخالت کنم اما من شاهد بودم که ابتدای فصل قبل آقای نکونام برای حضور وریا در فولاد چقدر تلاش و پیگیری کرد. به نظرم این ناراحتی ها جزیی از فوتبال است و امیدوارم هرچه زودتر که این اختلافات و ناراحتی ها بین آن ها حل شود.

258 258

مخالفت شاگرد سابق نکونام با وریا؛ او شایسته نیمکت استقلال است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مخالفت شاگرد سابق نکونام با وریا؛ او شایسته نیمکت استقلال است" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مخالفت شاگرد سابق نکونام با وریا؛ او شایسته نیمکت استقلال است"، کلیک کنید.