مشکل زمین‌های اوقافی شهر خاکعلی رفع شود

مشکل زمین‌های اوقافی شهر خاکعلی رفع شود

به گزارش خبرگزاری گزارشگر آی تی از قزوین؛ «سالار آبنوش» نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع مردم خاکعلی،  ضمن درجریان  قرارگرفتن مشکلات مردم بخش بشاریات اظهار کرد: خاکعلی ۲۲ سال است  به شهر تبدیل شده اما مشکلات فاضلاب شهری، معابر نامناسب، نبود روکش آسفالت برخی راه ها و همچنین مسئله برق از جمله مواردی است که به عنوان مطالبات مردمی مطرح شده است.

آبنوش با اشاره به دغدغه و مطالبه مردم درخصوص زمین های اوقافی خاطرنشان کرد: وقف یک سرمایه دینی است و قطعا مردم با وقف به عنوان یک مسئله دینی نه تنها مشکلی ندارند بلکه از آن حمایت هم می کنند، اما خواستار شفافیت در این زمینه هستند و نخستین خواسته خود را مشاهده وقف نامه عنوان کرده اند که مطالبه ای بحق است.

وی افزود: طبق اعلام مسئولان بخش بشاریات، ۹۰درصد زمین‌های داخل بافت شهری خاکعلی اوقافی است که مشکلات فراوانی را برای مالکین و همچنین مدیریت شهری به وجود آورده است و به اذعان مدیریت شهری خاکعلی، جلوی رشد و توسعه شهر و ساخت و سازها گرفته شده است و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دیگر راغب به سرمایه‌گذاری نیستند که لازم است در این زمینه چاره اندیشی شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تردد ماشینهای سنگین از چهار سمت شهر خاکعلی و آسیب به جاده اصلی این شهراظهار کرد:  با توجه به لزوم پیگیری و رفع آسیب به آسفالت شهر خاکعلی؛ در پیگیری اخیراز وزارت راه و شهرسازی ۱۴هزار تن قیر رایگان برای سه شهرستان قزوین،  آبیک و البرز سهمیه اختصاص یافت که بخش بشاریات نیز از آن بهره مند خواهد شد.

46

مشکل زمین‌های اوقافی شهر خاکعلی رفع شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشکل زمین‌های اوقافی شهر خاکعلی رفع شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشکل زمین‌های اوقافی شهر خاکعلی رفع شود"، کلیک کنید.