مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد

مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد

به گزارش گزارشگر آی تی، «نوید جعفرپور»، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان هرمزگان از تمدید مهلت ثبت نام بیمه بازنشستگی رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر خبر داد.

جعفرپور با اشاره به استقبال خوب بانوان هرمزگانی در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر در روزهای ابتدایی، گفت: در استان هرمزگان در یک اقدام جهادی و با اطلاع رسانی گسترده، طی 6 روز بیش از 4 هزار نفر از مشمولین عملیات پیش ثبت نام خود را انجام دادند.

وی افزود: به منظور بهره مندی تمامی مشمولین و با توجه به استقبال زیاد بانوان از ثبت نام در این طرح با موافقت دکتر برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، مهلت پیش ثبت نام مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر تا 31 اردیبهشت ماه تمدید گردید.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان هرمزگان در پایان گفت: کلیه مادرانی که در بازه سنی 18 تا 50 سال هستند و تاریخ تولد فرزند سوم و بالاتر آنان از تاریخ 1396/01/01 به بعد می باشد، فقط یک ماه فرصت دارند تا با مراجعه حضوری به 58 دفتر کارگزاری صندوق در سطح استان و یا به صورت غیرحضوری با مراجعه به سایت صندوق به آدرس https://www.roostaa.ir نسبت به پیش ثبت نام خود در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایری اقدام نمایند.

46

مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد"، کلیک کنید.