میدان شهید ستاری قرچک به سوی ری از ساعت ۴ صبح یکشنبه مسدود است – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان

میدان شهید ستاری قرچک به سوی ری از ساعت ۴ صبح یکشنبه مسدود است - خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گزارشگر آی تی، سرهنگ علی سلیمانی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: از ساعت ۴ صبح روز یکشنبه ۴ شهریور مصادف با اربعین حسینی، از میدان شهید ستاری شهرستان قرچک تا شهر ری مسیر تردد خودروهای عبوری تا پایان مراسم مسدود خواهد بود.

وی افزود: در راستای برگزاری آئین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در روز یکشنبه ۴ شهریورماه تمهیدات ترافیکی مناسب در مسیر پیاده روی و معابر اصلی و محورهای مواصلاتی در سطح استان پیش بینی شده است.

سلیمانی افزود: تأمین امنیت ترافیکی و آرامش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) از وظایف و افتخارات پلیس راهور شرق استان تهران است و این پلیس با توجه به حرکت شهروندان از ساعات اولیه صبح، از بعد از نماز صبح روز یک شنبه نسبت به اعمال تمهیدات ترافیکی اقدام می‌نماید.

و گفت: در ورامین در دو مسیر توسط تعدادی از همشهریان مراسم پیاده روی اربعین حسینی برگزار می‌شود:

مسیر اول:

ساعت ۱۰:۰۰ صبح از مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت میدان امام خمینی (ره) و خیابان ۱۵ خرداد – چهارراه سیدفتح الله و تقاطع اسفند آباد به سمت کهنه گل و صحن امام زاده یحیی

مسیر دوم: ساعت ۱۰ صبح – خیرآباد – ابتدای خیابان شهید زواره (خیابان اصلی) به سمت امام زاده طاهر و مطهر

سرهنگ سلیمانی در پایان ضمن تشکر از همکاری شهروندان با مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی در مناسبت‌ها و مراسم گذشته، تاکید کرد: از مردم عزیز درخواست داریم تا در صورت اجرای هرگونه محدودیت و طرح ویژه ترافیکی، همکاری لازم را جهت روان تر شدن تردد و جریان ترافیک در معابر با خادمان خود در مجموعه پلیس راهور داشته باشند.

میدان شهید ستاری قرچک به سوی ری از ساعت ۴ صبح یکشنبه مسدود است – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "میدان شهید ستاری قرچک به سوی ری از ساعت ۴ صبح یکشنبه مسدود است – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "میدان شهید ستاری قرچک به سوی ری از ساعت ۴ صبح یکشنبه مسدود است – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.