نام‌نویسی بیش از ۱۷۰هزار داوطلب در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۴/ فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام

در گفت‌وگو با گزارشگر آی تی مطرح شد؛

نام‌نویسی بیش از ۱۷۰هزار داوطلب در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۴ فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام

مشاور رئیس سازمان ملی سنجش از نام‌نویسی بیش از ۱۷۰ هزار داوطلب در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۴ خبر داد.

علیرضا کریمیان مشاور رئیس سازمان ملی سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری گزارشگر آی تی، اظهار کرد: نام‌نویسی در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۴ در تمام دانشگاه‌ها از روز یکشنبه، ۲۲ گزارشگر آی تی از طریق درگاه سازمان سنجش آغاز و فردا، شنبه (۲۸، گزارشگر آی تی) پایان می‌پذیرد.

وی افزود: تا به امروز (جمعه، ۲۷مهر ۱۴۰۳) بیش از ۱۷۰ هزار نفر برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته نام‌نویسی کرده‌اند.

کریمیان اظهار کرد: دفترچۀ راهنمای ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۴ و سی‌امین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور هم‌زمان با شروع فرایند نام‌نویسی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش در دسترس است.

مشاور رئیس سازمان ملی سنجش اضافه کرد: پذیرفته‌شدگان دوره‌های روزانه (آموزش رایگان) آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۳، چه در دانشگاه یا موسسه قبولی ثبت‌نام کرده و چه ثبت‌نام نکرده باشند، اجازه شرکت مجدد در آزمون سال ۱۴۰۴ را ندارند. این داوطلبان برای شرکت مجدد در آزمون ۱۴۰۵ و پس از آن، باید تا پایان زمان ثبت‌نام آزمون، از دانشگاه یا موسسه قبولی انصراف قطعی دهند.

کریمیان گفت: تمام پذیرفته‌شدگان دوره‌های روزانه در سال ۱۴۰۲ و قبل از آن‌که در حال تحصیل هستند، برای شرکت مجدد در آزمون سال ۱۴۰۴، باید تا پایان زمان ثبت‌نام آزمون سال ۱۴۰۴، از دانشگاه یا موسسه قبولی انصراف قطعی دهند. این دسته از متقاضیان پس از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی در رشته جدید، باید فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۴ و سی‌امین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور پنجشنبه و جمعه دوم و سوم اسفند ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

نام‌نویسی بیش از ۱۷۰هزار داوطلب در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۴/ فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نام‌نویسی بیش از ۱۷۰هزار داوطلب در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۴/ فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نام‌نویسی بیش از ۱۷۰هزار داوطلب در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۴/ فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام"، کلیک کنید.