وزیر کشور: پنج شنبه آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات/ راه شهید رییسی ماندگار خواهد بود

وزیر کشور: پنج شنبه آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات راه شهید رییسی ماندگار خواهد بود

احمد وحیدی گفت: شرایط انتخاب شوندگان اعلام شد و کسانی که می خواهند کاندید شوند باید آماده شوند، از روز پنجشنبه شروع ثبت نام را خواهیم داشت. دواطلبان برابر چهارچوب های اعلام شده از طرف ستاد انتخابات  مدارک خود را آماده کنند تا هنگام ثبت نام ارایه دهند.

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری گزارشگر آی تی،  احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه مراسم بزرگداشت رییس جمهور شهید آیت الله سیدابراهیم رییسی و سایر همراهان اظهارکرد: شهید بزرگوار در تمام لحظات عمر خود مشغول به فعالیت و در حال خدمت به مردم بود.  شهید رییسی یک راهبر و انگیزه دهنده در دولت برای همه بود و تلاش گسترده و مستمر در همه صحنه ها داشت.

وی افزود: بر این اساس همه اعضای دولت با وی همراه بودند و یک جریان پر تلاشی شکل گرفته بود که در غیابشان نیز همان تلاش ها ادامه خواهد داشت.  

وزیر کشور ادامه داد: هر کس در این مسیر قرار گیرد باید راه شهید رییسی را ادامه بدهد و این مسیر ماندگار انقلابی است.  

وحیدی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: فرایند انتخابی را از امروز شروع کردیم؛ ابلاغات لازم به استانداری انجام شده است و ستاد انتخابات حکم گرفتند و درحال شکل گیری است.  

وی با تاکید بر اینکه شرایط انتخاب شوندگان اعلام شد و کسانی که می خواهند کاندید شوند باید آماده شوند، از روز پنجشنبه شروع ثبت نام را خواهیم داشت، اضافه کرد: دواطلبان برابر چهارچوب های اعلام شده از طرف ستاد انتخابات  مدارک خود را آماده کنند تا هنگام ثبت نام ارایه دهند.

وزیر کشور: پنج شنبه آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات/ راه شهید رییسی ماندگار خواهد بود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر کشور: پنج شنبه آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات/ راه شهید رییسی ماندگار خواهد بود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر کشور: پنج شنبه آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات/ راه شهید رییسی ماندگار خواهد بود"، کلیک کنید.