پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان به مسعود پزشکیان – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان

پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان به مسعود پزشکیان - خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری گزارشگر آی تی، حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور در پی برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، انتخاب پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور ایران اسلامی با جلب اکثریت آرا مردم تبریک گفت.

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب اسلامی ایران

با عرض سلام و تحیت

اکنون که ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی علیرغم تبلیغات همه جانبه دشمن در جهت کاهش مشارکت ایشان در انتخابات، با حضور پرشور خود در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران حماسه‌ای دیگر را رقم زده و دشمنان قسم خورده این نظام را در القای جدایی مردم از حاکمیت بیش از پیش مأیوس و درمانده کردند.

اینجانب با خشوع و ابتهال، این نعمت بزرگ الهی و حماسه حضور را سپاس گفته، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید آیت الله دکتر رئیسی، انتخاب شایسته جنابعالی را که از پیش‌کسوتان جبهه و جهاد و بر آمده از خانواده‌ای متدین، انقلابی و درد آشنا می‌باشید به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال برایتان موفقیت روز افزون در راه خدمت به این ملت بزرگ آرزو می‌نمایم؛ یقیناً از امروز رقابت‌های انتخاباتی جای خود را به رفاقت و همدلی داده و بر همه آحاد جامعه فارغ از هر سلیقه سیاسی لازم است در راه کمک به جنابعالی در مسیر دستیابی به آرمان‌های مترقی شهدا و امام راحل که همانا سربلندی و اقتدار کشور عزیزمان و رفاه و سعادت بیش از پیش هموطنان گران‌قدرمان می‌باشد در سایه‌سار رهبری‌های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب، از هیچ کوششی دریغ نورزند.

احمدرضا پورخاقان
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح
۱۶ تیر ماه ۱۴۰۳

پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان به مسعود پزشکیان – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان به مسعود پزشکیان – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان به مسعود پزشکیان – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.