چطور از همستر پول دربیاریم؟ (صفر تا صد بازی همستر)

در دنیای کریپتو، نام (ایردراپ) مکررا استفاده می‌شود، اما معنای آن ممکن است برای برخی مبهم باشد. ایردراپ چیست؟ ایردراپ (Airdrop) در اصطلاح کریپتو به معنی اهدا یا توزیع رایگان توکن به عنوان پاداش است. ایردراپ‌ها معمولا با اهداف تبلیغاتی  و بازاریابی  برگزار می‌شوند و فعالان حوزه بلاکچین و رمزارز را با یک پروژه آشنا می‌کنند. همچنین ایردراپ برای ارائه پاداش به کاربران سخت کوش و وفادار نیز قابل استفاده است. ایرداپ همستر (Hamster combat) نیز یکی از انواع ایدراپ است که در میان کاربران محبوبیت بسیاری پیدا کرده و با استقبال کاربران زیادی از سراسر دنیا مواجه شده است. در ادامه به بررسی این ایردراپ محبوب می‌پردازیم.

 

همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت یک بازی جدید موبایلی و پرطرفدار در سبک (بازی کن تا درآمد کسب کنی) است که در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۴ (۶ فروردین ۱۴۰۳) به طور رسمی عرضه شد و تقریبا چیزی شبیه به کسب درآمد از روش تبلیغات ببین پول بگیر است. از زمان راه‌اندازی این بازی، افراد زیادی در جامعه برای کسب درآمد جذب این بازی شده‌اند و تعداد کاربران آن روز به روز در حال افزایش است. طبق ادعای سازندگان، این بازی تاکنون توانسته است بیشتر از صد میلیون کاربر جذب کند. روش بازی همستر کمبت بسیار ساده به نظر می‌رسد، کاربر یک صرافی ارز دیجیتال را انتخاب می‌کند و با ضربه روی همستری که در وسط صفحه بازی قرار دارد، سکه‌های مجازی درون بازی را جمع‌آوری می‌کند. هرچه تعداد سکه‌ها در تراز صرافی بیشتر شده و انباشته شود، سطح آن بالاتر می‌رود و در این حالت  بازیکن می‌تواند سکه‌های بیشتری با سرعت بالاتری به دست آورد.

هم اکنون، همستر کامبت  فقط یک بازی ساده است، اما احتمال این که توکن‌های این بازی ایردراپ شود وجود دارد. این به این معنی است که کاربرانی که رد حال جمع آوری سکه‌های داخل بازی هستند ممکن است در زمان ایجاد توکن (TGE)  شرایط دریافت ایردراپ را داشته باشند. به زبان ساده، در صورتی که پروژه در صرافی‌ها لیست شود، قیمت ارز همسترکمبت توسط سازندگان آن تعیین می‌شود و بازیکنان می‌توانند سکه‌های خود را به پول واقعی تبدیل کنند. نکته قابل توجه  این است که توکن‌های همستر بر بستر بلاک چین TON ایجاد خواهند شد، که به شفافیت و افزایش امنیت این بازی کمک می‌کند.

بازی همستر

طریقه راه انداری ربات همستر کامبت در تلگرام

اگر درتلگرام حساب ندارید، قبل  از هر کاری باید اپلیکیشن تلگرام را از اپ‌ استور یا گوگل‌پلی‌ استور دانلود کنید و یک اکانت بسازید.

  • بر روی لینک ربات همستر کلیک کنید.
  • بعد از منتقل شدن به ربات همستر، روی دکمه‌ی «Start» کلیک کنید.

 

استارت بازی همستر کمبت؛ بخش  Exchange

  • صفحه شروع Hamster Kombat، که Exchange نام دارد، با یک سکه بزرگ طلایی رنگ با نماد همستر، که کارکتر اصلی بازی است، شروع می‌شود.
  • با کلیک روی این سکه، می‌توانید سکه‌های مجازی همستر را جمع‌آوری کنید. در این بخش، اطلاعاتی مانند سطح فعلی شما، تعداد سکه‌های کسب‌شده و جوایز روزانه نیز نمایش داده می‌شود.
  • با کلیک روی دکمه Boost، به بخش ارتقای دهنده‌های بازی منتقل می‌شوید. در بالای این صفحه، پایین عنوان Free daily boosters، گزینه‌ای به نام Full energy قرار دارد.
  • با کلیک روی این گزینه، می‌توانید تا سقف مشخص شده‌ای که با علامت رعد و برق نشان داده شده است، بدون وقفه سکه جمع کنید.

گزینه‌ی‌های دیگر در بخش Boost عبارتند از:

  • مولتی تپ: این گزینه برای افزایش تعداد سکه‌های دریافتی شما در ازای هر ضربه، سکه به حساب بازی شما افزوده می‌شود.
  • انرژی لیمیت: با استفاده از این قسمت، می‌توانید ظرفیت انرژی خود را برای ضربه زدن بالا ببرید و به سکه و جمع‌آوری سریع‌تر همستر کوین کمک کنید.

بخش استخراج (Mine) در ربات همستر کمبات

  • در بخش Mine بازی همستر کامبت، شما می‌توانید با استفاده از سکه‌هایی که جمع کردید، کارت‌های استخراج را خرید کنید. این کارت‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا به‌ صورت ساعتی یا روزانه و کاملاً خودکار، سکه به دست آورید.

نکات مهم:

  • کارت‌های استخراج با میزان سودآوری و قیمت‌های متفاوت و انواع مختلف با عرضه می‌شوند.
  • شما می‌توانید برای سودآوری کارت‌ها، آن‌ها را ارتقای دهید.
  • برای فعال کردن کارت‌هایی که استخراج کردید باید مدام به اینترنت متصل باشید.

 

 بخش‌های Friends ،Earn و Airdrop

بخش دوستان  (Friends)

  • با به اشتراک گذاشتن لینک دعوت با دوستان خود در بازی همستر کمبت، پاداش دریافت کنید.
  • این پاداش به صورت سکه است به حسابتان واریز خواهد شد.
  • به ازای هر دعوت موفق که داشته باشید، 5000 سکه دریافت خواهید کرد.
  • اگر کاربری که دعوت کردید اکانت تلگرام پریمیوم داشته باشد، این پاداش تبدیل به  25000 می‌شود.

 

بخش کسب درآمد  (Earn)

  • با انجام کارهای ساده‌ که در دستورالعمل‌ها آمده است مانند عضو شدن در کانال یوتیوب همستر، صفحه X ، کانال تلگرام و موارد دیگر، سکه‌های اضافی را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. برای شرکت در بخش‌های Earn و Friends می‌بایست حساب کاربری خود را به اکانت تلگرام متصل کنید.

 

طریقه اتصال کیف پول به همستر کامبت

مرحله ۱: نحوه اتصال کیف  پول  TON

  • مطمئن شوید که حتما کیف پول ارز دیجیتالی شما به حساب همستر شما لینک شده باشد.
  • این امکان را دارید تا از یک کیف پول در بستر TON مانند Ton keeper یا کیف پولی که با تلگرام یکپارچه شده باشد استفاده کنید.
  • اگر Ton keeper انتخاب شماست، آن را از فروشگاه‌های نصب برنامه معتبر دانلود کنید.

 

مرحله ۲: تبدیل کردن سکه به توکن

  • برای تکمیل کردن این فرآیند، دستورالعمل‌های بازی همستر را دنبال کنید.
  • از تأیید صحیح و لینک شدن کیف پول خود اطمینان حاصل کنید.
  • مطمئن شوید که آمادگی لازم برای دریافت توکن‌ها را دارید.

 

مرحله ۳: برداشت کردن توکن

  • برای پرداخت هزینه‌های گس (کارمزد تراکنش) که معمولاً مقدار کمی هستند، به مقداری سکه TON در کیف پول خود نیاز خواهید داشت.

 

مرحله ۴: فروختن توکن

  • بعد از لیست شدن توکن‌های همستر در صرافی‌ها، می‌توانید مستقیماً آن‌ها را برای فروش قرار دهید.
  • بهتر است برای استفاده کردن از افزایش احتمالی قیمت همستر کوین بلافاصله پس از لیست شدن، از قبل آمادگی داشته باشید و فرآیند آن را به خوبی بشناسید.

 

کسب درامد با بازی همستر

پروفیت یا سکه، در بازی همستر کدام مهمتر است؟

در بازی  هسمترکمبت ، پروفیت و سکه دو رکن اصلی و مهم هستند که هر کدام نقشی اساسی در روند کسب درآمد شما از بازی را ایفا می‌کنند.

  • سکه: برای خرید کارت‌ها، ارتقا آن‌ها و انجام برخی اقدامات دیگر از سکه استفاده می‌شود و واحد پول رایج بازی است. شما می‌توانید از طریق انجام وظایف مختلف، برنده شدن در نبردها و تماشای تبلیغات سکه به دست آورید. هرچه سکه بیشتری به دست آورید، قدرت خرید کارت‌های قوی‌تر و بیشتری را دارید و در نتیجه سود بیشتری به دست خواهید آورد.
  • پروفیت: به نرخ ساعتی سود در بازی همان پروفیت شماست. با خرید کارت‌ها و ارتقا آن‌ها، پروفیت شما افزایش می‌یابد. هرچه عدد پروفیت شما بیشتر باشد، بدون این که نیاز باشد تا کلیک بیشتری روی صفحه کنید، سکه بیشتری به دست می‌آورید.

این سوال که سکه مهم‌تر است یا پروفیت، به استراتژی و اهداف شما در بازی بستگی دارد. اگر به دنبال کسب درآمد سریع هستید، جمع آوری سکه و خرید کارت‌های قوی می‌تواند به شما کمک کند تا در مدت زمان کوتاهی سکه بیشتری به دست آورید. درصورتی که به دنبال کسب درآمد پایدار در مدت زمان زیادی هستید، می‌بایست روی افزایش عدد پروفیت خود تمرکز کنید.

 

چطور نات کوین را نقد کنیم؟

برای نقد کردن نات کوین‌ها‌ی خود ابتدا باید یک سری کارهای کوچیک اما تاثیرگذار را انجام دهید. به دلیل این‌ که نات کوین نیز بر روی بستر بلاک چین تون قرار دارد، ابتدا باید کیف پول دیجیتال تون را نصب کنید. شبکه تون دارای کیف پول‌های زیادی است که ممکن است استفاده از همه آن‌ها به کارتان نیاید، علت آن هم تحریم‌هایی می‌باشد که ممکن است هم حساب و هم ارزهایتان بلوکه شود. کیف پولی که مناسب استفاده در ایران ‌باشد، کیف پول تون‌کیپر (Tonkeeper) است.

چطور نات کوین را نقد کنیم

  • توصیه می‌شود که به هیچ عنوان بات بازی نات کوین را به کیف پول تلگرام خود متصل نکنید علت آن هم ریسک مسدود شدن این کیف پول برای کاربران ایرانی است.

اگر این ولت یا همان کیف پول را دارید پس به احتمال زیاد مراحل راه‌اندازی اولیه آن را طی کرده‌اید اما اگر اولین باری است که این کار را پیش می‌برید، ابتدا باید این کیف پول را نصب و راه اندازی کنید و برای آن پسورد امن و ورود شخصی را تنظیم کنید و حتما به خاطر بسپارید که ۲۴ کلمه ریکاوری کیف پول را در جای مطمئن نگهداری کنید که هم کسی به آن دسترسی نداشته باشد و هم گم نشود.

این نکته مهم را به یاد داشته باشید که می‌بایست به اندازه ۲ الی ۳ دلار ارز تون داخل ولت خود داشته باشید که از آن به عنوان کارمزد انتقال استفاده می‌شود.

 

بعد از انجام تمام این مراحل وارد برنامه تلگرام شوید و وارد ربات نات کوین شوید. برای این کار از وی‌پی‌ان استفاده کنید.

  • ابتدا وارد ربات بات نات کوین شوید و از منوی بات، گزینهstart  را انتخاب کنید.
  • گزینهOpen را انتخاب کنید، کلیک کنید.
  • در قدم بعدی، بات نات کوین را به کیف پول ارز دیجیتال تون کیپرخود متصل کنید. گزینه (Connect Wallet) را انتخاب کنید تا کیف پول شما به نات کوین کانکت شود.
  • در منوی جدید که باز می‌شود، بر روی گزینه (Ton keeper) را کلیک کنید.
  • شکل (فلش رو به بالا) را کلیک کنید.
  • گزینه (On-chain withdrawals) را کلیک کنید تا نات کوین‌های شما را وارد کیف پول

 تون کیپر کند.

  • در آخر نیز وارد تون کیپر شوید و نات کوین‌های خود را برداشت و به کیف پول صرافی (تبدیل) ارسال کنید. توجه داشته باشد که آدرس ممو را دقیقا در کادر (Comment) کیف پول تون کیپر وارد کنید.
  • در آخر پس از اینکه ارزها وارد حسابتان در صرافی شدند، امکان این را دارید تا به راحتی ارز دیجیتال خود را به دلار یا تومان یا تبدیل کنید و برداشت و استفاده کنید.

 

سوالات متداول

1. آیا بازی همستر کامبت به ما پول می‌دهد؟

این احتمال وجود دارد پول بدهد، اما هیچ تضمینی در آن نیست. موارد زیادی برای در نظر گرفتن قبل از سرمایه‌گذاری در این بازی وجود دارد.

2. آیا می‌شود بدون تلگرام همستر کمبت بازی کرد؟

هیچ راهی برای اجرای بازی همستر کمبت بدون تلگرام نیست. این بازی به طور اختصاصی در پلتفرم تلگرام عرضه شده و برای اجرا به حساب کاربری تلگرام نیاز دارد.

3. ارز همستر کمبت چقدر قیمت گذاری شده است؟

هم اکنون، همستر کامبت ارز دیجیتال از خود ندارد و هیچ صرافی معتبری آن را لیست نکرده است. بنابراین، تعیین ارزش دقیق آن کار دشواری است. برخی منابع  غیررسمی قیمت همستر  را  حدود 0.000001 دلار تخمین زدند، اما این فقط یک گمان است و ممکن است دچار تغییر شود.

4. آیا کسب درآمد با همستر کمبت ممکن است؟

در حال حاضر امکان مستقیم تبدیل این سکه‌های به پول واقعی وجود ندارد. اما، با توجه به همکاری این پروژه با صرافی BingX و دیگر صرافی‌ها و داشتن میلیون‌ها کاربر فعال آن، انتظار این هست که در آینده این امکان فراهم شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چطور از همستر پول دربیاریم؟ (صفر تا صد بازی همستر)" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل, کسب و کار ایرانی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چطور از همستر پول دربیاریم؟ (صفر تا صد بازی همستر)"، کلیک کنید.