کلاهبرداری با شگرد سرمایه‌گذاری و مشارکت مالی در کارگاه مونتاژ – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان

کلاهبرداری با شگرد سرمایه‌گذاری و مشارکت مالی در کارگاه مونتاژ - خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری گزارشگر آی تی، سرهنگ عبدالمجید کرمی اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری با موضوع سرمایه گذاری و مشارکت مالی در امر احداث کارگاه مونتاژ کابینت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأمورین اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری استان قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود بیان داشت در برنامه دیوار با یک شرکت ساخت محصولات چوبی و مونتاژ قطعات کابینت آشنا شده، ابتدا با مشاوره تلفنی و پس از آن به صورت حضوری به دفتر شرکت مذکور واقع در بندرعباس مراجعه و شخصی به هویت ” پیام ه” با مانورهای متقلبانه و وعده‌های واهی موکل را به سرمایه گذاری مالی و قرارداد مشارکت با خود ترغیب و با این ادعا که از طریق مشارکت مالی می‌تواند هم به درآمد و سود ماهیانه دست یابد و هم به شغل مناسب حاصل از فروش کابینت در طبقه دوم شرکت مزبور مشغول شود.

سرهنگ کرمی ادامه داد: نامبرده با انعقاد قرارداد مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از وی دریافت و پس از دریافت وجه دفتر شرکت که در حقیقت ماهیت صوری داشته را تخلیه و متواری شده است.

این مسؤول انتظامی تصریح کرد: نظر به ماهیت شکایت مطرح شده تحقیقات لازم انجام و اقدامات فنی و اطلاعاتی و رد زنی پیرامون شناسایی متهم انجام که با اقدامات به عمل آمده مشخص شد متهم به اتهام جرایم مالی تحت تعقیب چندین شعب دادگاه حقوقی بندرعباس بوده و بلافاصله پس از ارتکاب کلاهبرداری به تهران متواری شده است.

وی اظهار کرد: پس از تحقیقات و استعلامات، مراتب به مرجع قضائی منعکس و دستورات لازم در جهت شناسایی محل اختفا و دستگیری متهم یاد شده اخذ شد.

سرهنگ کرمی ابراز کرد: در این راستا با بهره گیری از اقدامات فنی مشخص شد متهم در استان تهران و در یک رستوران در حوالی میدان جمهوری مشغول کار می‌باشد که مراتب به مقام قضائی منعکس و نیابت قضائی اخذ و اکیپی از مأموران اداره جعل و کلاهبرداری به تهران اعزام و در یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه متهم را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی استان دلالت دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های تخصصی با توجه به مدارک مستدل پلیس به بزه ارتکابی معترف و پس از اعزام به دادسرا با صدور قرار تأمین مناسب به زندان مرکزی بندرعباس معرفی شد.

کلاهبرداری با شگرد سرمایه‌گذاری و مشارکت مالی در کارگاه مونتاژ – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کلاهبرداری با شگرد سرمایه‌گذاری و مشارکت مالی در کارگاه مونتاژ – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کلاهبرداری با شگرد سرمایه‌گذاری و مشارکت مالی در کارگاه مونتاژ – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.