روایت های معلمان مجدد در کمیته داوری بازخوانی و بازتعریف می شود

در اختتامیه جشنواره بین المللی جایزه معلم:

روایت های معلمان مجدد در کمیته داوری بازخوانی و بازتعریف می شود

رییس کمیته داوری اولین جایزه معلم گفت: کمیته داوری وعده بازخوانی و باز تعریف روایت های معلمی را داد که امروز در جمع معلمان برتر و نمونه حضور ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری گزارشگر آی تی، ژما جواهری پور، رییس کمیته داوری اولین جایزه معلم در اختتامیه بین المللی اولین دوره جایزه معلم که عصر امروز (چهارشنبه، 18 بهمن 1402) در محل همایش های صدا و سیما برگزار شد، اظهار کرد: انتخاب معلم نمونه توسط دستگاه های دولتی رسمی یعنی آموزش و پرورش بر اساس معیار های خاص تعریف می شود.

وی افزود: بنیاد برهان تصمیم گرفت با رویکرد جدید این انتخاب را انجام دهد و بر اساس نیاز ها و نظام مسایل تعلیم و تربیت کشور معلمان برتر و نمونه انتخاب شدند.

جواهری پور تصریح کرد: حدود 74 هزار معلم از طرق معلم توسط شاگردان، مسیولان و مدیران به فرآیند های داوری معرفی شدند و حدود 13 هزار فرم توسط معلمان تعریف شد.

رییس کمیته داوری اولین جایزه معلم ادامه داد: 167 نفر پس از بازخوانی فرم ها به مصاحبه بر خط رسیدند و با تعدادی از داوران آنها روایت را انجام دادیم و سپس در جلسات گوناگون 36 نفر به اردوی 2 روزه دعوت شدند که بسیار رضایت بخش بود، کمیته داوری وعده بازخوانی و باز تعریف روایت های معلمی را داد که امروز در جمع معلمان برتر و نمونه حضور ندارند.

جواهری پور گفت: قرار بود جایزه به یک نفر تعلق بگیرد، اما فرایند داوری تغییر کرد و نفرات اول و دوم و سوم نداریم.

روایت های معلمان مجدد در کمیته داوری بازخوانی و بازتعریف می شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روایت های معلمان مجدد در کمیته داوری بازخوانی و بازتعریف می شود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روایت های معلمان مجدد در کمیته داوری بازخوانی و بازتعریف می شود"، کلیک کنید.