وضعیت خدمت رسانی به مسافران نوروزی در استان سمنان مطلوب است

وضعیت خدمت رسانی به مسافران نوروزی در استان سمنان مطلوب است

به گزارش خبرگزاری گزارشگر آی تی استان سمنان، امیر کرم زاده در یازدهمین جلسه خدمات سفر استان سمنان گفت: با بازدیدها و بررسی های انجام شده، خدمات رسانی به گردشگران، مسافران و زایران در مسیر حرم امام رضا (ع) بدون هیچ گونه مشکلی انجام می شود و ارایه خدمات باکیفیت به مسافران، رضایتمندی آنها را به همراه داشته است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران استان سمنان افزود: در پانزده روز اخیر بیش از 308 مورد نظارت بر تاسیسات گردشگری در استان سمنان به منظور ارتقاء سطح خدمات به مسافران انجام شده است که 83 مورد از آن بازدید مشترک با بازرسان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات و بهداشت بوده است.

امیر کرم زاده بابیان اینکه تبلیغات محیطی از تاسیسات و جاذبه های گردشگری استان سمنان در قالب بیلبورد و بنر نصب شده است، افزود: از مجموع 196 هزار و 683 بازدید از جاذبه های استان،5 هزار و 156 مورد آن به بازدید از موزه ها،40 هزار و 317 مورد آن به بازدید از جاذبه ها طبیعی و 151 هزار 210 مورد از آن به جاذبه ها تاریخی و مذهبی مربوط است.

او گفت: با احتساب اسکان 70 هزار و 867 نفر در اقامتگاه های رسمی،35 هزار و 244 نفر در محل اسکان آموزش وپرورش و 32 هزار و 344 نفر در اقامتگاه های رسمی و اضطراری، بیش از 138 هزار و 455 نفر در استان سمنان اقامت داشته اند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران استان سمنان گفت: به منظور کاهش تصادفات جاده ای در استان سمنان 300 خودرو با چراغ های گردان در محورهای اصلی و پرتردد و نقاط حادثه خیز در استان مستقرشده اند.

امیر کرم زاده افزود: با توجه به جو آب و هوایی فصل بهار و هشدارهای سازمان هواشناسی، ستاد خدمات سفر استان در آمادگی کامل برای ارایه خدمات و اسکان به مسافران در شرایط نامناسب جوی است و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وضعیت خدمت رسانی به مسافران نوروزی در استان سمنان مطلوب است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وضعیت خدمت رسانی به مسافران نوروزی در استان سمنان مطلوب است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وضعیت خدمت رسانی به مسافران نوروزی در استان سمنان مطلوب است"، کلیک کنید.