حمله به سفارت نشانه عجز و ناتوانی اسراییل است / مقاومت رمز آزادی – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان

حمله به سفارت نشانه عجز و ناتوانی اسراییل است / مقاومت رمز آزادی - خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گزارشگر آی تی سردار حمیدرضا مقدم فر پیش از ظهر جمعه در اجتماع بزرگ راهپیمایی روز قدس در جمع روزه داران رشت اظهار کرد: شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا یک آرمان الهی بود که از سوی امام راحل در جهان نهادینه شد.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ماهیت خبیث و کودک کشی اسراییل مشخص شده است، گفت: بیداری جهانی برای قدس تحقق یافته است.

سردار مقدم فر با اشاره به اثرات طوفان الاقصی در جامعه جهانی بیان کرد: نظم و هندسه قدرت در جهان با طوفان الاقصی رقم خورد و به سقوط رژیم صهیونیستی انجامید که قابل برگشت نیست.

وی با انتقاد از حالت انفعالی سازمان ملل در قبال فلسطین افزود: دنیا به بی خاصیت بودن و بی اثری سازمان ملل رسیده است.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جزییات بیشتر طوفان الاقصی بیان کرد: در اقدام اولیه طوفان الاقصی با 1200 قاری قرآن توسط جوانان فلسطینی و حماس شکل گرفت.

سردار مقدم فر با بیان اینکه صهیونیستی ها در دو مرحله راهبردی و تاکتیکی شکست خوردند، گفت: رژیم صهیونیستی در باتلاقِ فلسطین گرفتار شدند و با عملیات های جنایتکارانه علیه مردم بی گناه غزه و فلسطین با شکست دست و پا می زنند.

وی با اشاره به اینکه اسراییلی ها بعد از طوفان الاقصی 3 هزار کشته دادند، افزود: کشتار جمعی زنان و کودکان فلسطینی یک نوع نابودی اسراییل است.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حمله به سفارت ایران در سوریه بیان کرد: ترور و حمله به سفارت ها یک نوع عجز و ناتوانی اسراییل است.

سردار مقدم فر با بیان اینکه گیلان استان عجیبی در انقلابی گری است، گفت: سردار زاهدی یکی از افتخارات استان گیلان و ایران است.

وی با اشاره به اینکه امید به پیروزی فلسطینی ها بیشتر شده است، افزود: بیداری جهانی یکی از بزرگترین دستاوردهای طوفان الاقصی است.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه روز قدس روز جهانی حمایت از فلسطین شده است، گفت: دنیا فهمیده است که زیر دستکش مخملی مستکبران بو ویژه اسراییل دست چدنی است.

سردار مقدم فر با اشاره به اینکه ایستادگی رمز موفقیت محور مقاومت و فلسطین است، اضافه کرد: پیروزی و آزادگی قدس از راه مقاومت، صبر و ایستادگی می گذرد.

حمله به سفارت نشانه عجز و ناتوانی اسراییل است / مقاومت رمز آزادی – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمله به سفارت نشانه عجز و ناتوانی اسراییل است / مقاومت رمز آزادی – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمله به سفارت نشانه عجز و ناتوانی اسراییل است / مقاومت رمز آزادی – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.