همه فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد بدون شغل به استخدام دولت درمی آیند

همه فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد بدون شغل به استخدام دولت درمی آیند

گزارشگر آی تی/مازندران معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه همه فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد بدون شغل به استخدام دولت درمی آیند، گفت: برای نخستین بار در طول تاریخ انقلاب، این شرایط در دولت سیزدهم فراهم شده است و حتی افراد زیر دیپلم هم استخدام می شوند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی امروز (12 اردیبهشت ماه) در مراسم تجلیل از معلمان، جانبازان، خانواده شهدا و ایثارگران بابل، اظهار کرد: برای اینکه این افراد فرصت شرکت در آزمون را داشته باشند، این آزمون دو بار تمدید شد که این مهم در طول تاریخ انقلاب بی نظیر بود.

وی همچنین گفت: شهدا، معلم و استاد واقعی و به عنوان راهنمای انسان ها هستند. کار معلم تربیت نفوس است که انسان های جاهل را عالم می کند، ولی شهدا جاهلان را بصیرت می بخشند و زندگی کردن و مرگ درست را به بشریت می آموزند.

معاون رییس جمهوری با اشاره به اینکه کمال و قله نهایی معلمی، شهادت است که شهید مطهری به آن درجه رسید، بیان کرد: شهید مطهری در علم و دانش، مردم پروری، شاگردپروری و مبارزه انقلابی با استبداد سرآمد بود، او رهبر انقلاب و مدیر میدانی انقلاب در داخل کشور در زمان تبعید امام راحل بود.

او با اشاره به اینکه خانواده شهدا همه معلم هستند و رسالت انبیا را دارند، افزود: گرچه کشور در شرایط فعلی با مشکلات عدیده ای مانند تحریم و تورم، بهداشت و درمان، مشکلات اقتصادی و اشتغال مواجه است، اما شاهد اقدامات خوبی در دولت رییسی برای مرتفع کردن این مشکلات هستیم. مهار تورم، افزایش حقوق، افزایش سرانه درمان، تامین تجهیزات تخصصی و تسهیلات اشتغالزایی از جمله این اقدامات انجام شده است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه با شرایط شبیخون فرهنگی مواجهیم، ادامه داد: همواره در طول تاریخ، دشمنان با تهاجم و شبیخون فرهنگی درصددند تا مردم را از مبارزه با نظام سلطه دور کنند.

وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در جامعه ایثارگران دو برابر دیگر اعضای جامعه بود، افزود: در پایان سال 1402 با اجرای این طرح، نرخ بیکاری به زیر 9 درصد رسید. انتظار داریم با این روند، تا آخر دولت رییسی به زیر پنج درصد برسد.

پایان خبر گزارشگر آی تی

همه فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد بدون شغل به استخدام دولت درمی آیند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همه فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد بدون شغل به استخدام دولت درمی آیند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همه فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد بدون شغل به استخدام دولت درمی آیند"، کلیک کنید.