گیلانی: عملیات وعده صادق استراتژی های منطقه ای را تغییر داد

گیلانی: عملیات وعده صادق استراتژی های منطقه ای را تغییر داد

نماینده شوشتر در مجلس گفت: عملیات وعده صادق رویکردها و استراتژی های منطقه ای را تغییر داد و بخشی از قدرت بازدارندگی ایران را با اقتدار به نمایش گذاشت.

به گزارش گزارشگر آی تی، سهراب گیلانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: عملیات وعده صادق با هدف تنبیه رژیم غاصب و کودک کش اسراییل صورت گرفت و با برتری تهاجمی پهپادی موشکی ایران به مراکز حیاتی دفاعی اسراییل همراه بود.؛ برتری تهاجمی ایران موجب حیرت  همه ارتش های جهان شده است.

وی افزود: آمریکا، اسراییل و غرب این سیلی بزرگ تاریخی را با اعتراف به برتری نظامی ایران پذیرفتند؛ مردم مظلوم فلسطین و غزه  جبهه مقاومت آن را تحسین کرده اند و امیدآفرین دانستند. بی شک عملیات وعده صادق با همه ویژگی های نوآورانه خود ثبت جهانی شد و قالب رویکردها و استراتژی های منطقه ای را تغییر داده و بخشی از قدرت بازدارندگی ایران را با اقتدار به نمایش گذاشت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار سال گفت: انتظار بحق مردم از دولت و مجلس این است که با تلاش و هماهنگی بیشتری زمینه سازی مشارکت مردم و بخش خصوصی در تحقق برنامه ها و شعار سال را فراهم کنند. اهداف مهم، سرنوشت ساز و تحول آفرینی در برنامه پنج ساله هفتم توسعه گنجانده شده که باید مورد توجه مجلس و دولت قرار بگیرد.

گیلانی افزایش حقوق بازنشستگان را از مهمترین مصوبات برنامه هفتم توسعه دانست و گفت: افزایش حقوق بازنشستگان، ساماندهی کارکنان دولت، رتبه بندی معلمان و جذب معلمان پیش دبستانی و نهضتی ها، ایجاد اشتغال یک میلیون نفر در سال، ایجاد و ساخت یک میلیون واحد ساختمانی در سال، حمایت از کشاورزان، خارج شدن بانک ها از بنگاهداری، جلوگیری از کاهش ارزش پول ملی، کنترل و جلوگیری از افزایش قیمت ها، تکمیل پروژه های نیمه تمام از دیگر مصوبات مجلس یازدهم است.

 پایان خبر گزارشگر آی تی

گیلانی: عملیات وعده صادق استراتژی های منطقه ای را تغییر داد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گیلانی: عملیات وعده صادق استراتژی های منطقه ای را تغییر داد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گیلانی: عملیات وعده صادق استراتژی های منطقه ای را تغییر داد"، کلیک کنید.