تمهیدات بسیج شهرداری تهران برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

تمهیدات بسیج شهرداری تهران برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

مسیول سازمان بسیج شهرداری تهران با اشاره به اهتمام ویژه این سازمان برای برگزاری هرچه باشکوه تر سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران با همکاری حوزه و پایگاه های تابعه آماده نقش آفرینی در برگزاری مراسم است.

به گزارش گزارشگر آی تی، حسن زاده وحدت ملی و هوشیاری برابر توطیه های تفرقه افکنانه دشمن را نیاز راهبردی دایمی کشور دانست و با تاکید بر عزم و اراده راسخ ملت شریف ایران در ناکام سازی جریان های معاند و ضد انقلاب یادآور شد: به فضل الهی حضور پرشور آگاهانه و انقلابی ملت ایران در برنامه های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام در سراسر کشور به ویژه مراسم روز 14 خردادماه تهران نشان خواهد داد که ایران و ایرانی راه امام را فراموش و یا گم نکرده است و با نصب العین قرار دادن میراث گرانقدر مقام معظم رهبری، لحظه ای از آرمان ها و درس های او غفلت نخواهد کرد.

مسیول بسیج شهرداری تهران با اشاره به اهتمام و دستور کار ویژه برای برگزاری هرچه باشکوه تر آیین های سالگرد ارتحال امام (ره) در سال 1402 گفت: با هماهنگی ها و برنامه ریزی های صورت پذیرفته در بخش های مختلف، هماهنگی ها و فراهم سازی ظرفیت ها و تمهیدات لازم از جمله در زمینه تسهیل حضور و پذیرایی از زایران در آیین گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، گفتنی است سازمان بسیج شهرداری تهران متولی برپایی 10 پردیس فرهنگی و اجتماعی و 10 غرفه راهنمای زایر است. غرفه های راهنمای زایـر، مهدهای کـودک، ایستگاه مـادر و کـودک، ایستگاه تندرستی، جهت ارایه خدمات به کودکان جهت تسهیل امور زایرین در خدمت رسانی به مردم آماده خدمت خواهند بود.

پایان خبر گزارشگر آی تی

تمهیدات بسیج شهرداری تهران برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمهیدات بسیج شهرداری تهران برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمهیدات بسیج شهرداری تهران برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)"، کلیک کنید.