بهترین نرم افزار افزایش سرعت گوشی اندروید

حتما برای شماهم پیش آمده که بعد از اینکه مدتی از گوشیتان استفاده می کند سرعت آن بسیار کاهش پیدا کند و به نوعی سرعت اولیه را نداشته باشد. بسیاری فکر می کنند که گوشی آنها ضعیف شده یا برنامه ها و بازی های بسیار قوی تر شدند اما ماجرا چیز دیگریست. عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند باعث کند شدن گوشی شوند و در این مطلب از فروشگاه قسطی آنلاین قصد داریم تا چندین برنامه به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آنها خیلی ساده سرعت گوشی خود را افزایش دهید. بنابراین اگر سرعت پایین گوشی یکی از مشکلات شماهم است با ادامه مطلب بهترین برنامه افزایش سرعت گوشی با همراه باشید.

عوامل بسیار مختلفی هستند که می تواند سرعت گوشی شما را کم کند. مانند برنامه های اضافی، برنامه هایی که از آنها استفاده نمی کنید، فایل های حجیم و بی خودی که حافظه گوشی را پر کرده اند و… اگر خودتان بخواهیم به صورت دستی تک تک این موارد را چک کنید و تغییراتی بر روی انها اعمال کنید زمان زیادی طول می کشد. به همین دلیل است که برنامه های مختلفی ساخته شدند که با استفاده از آنها بتوانید سرعت گوشی خود را افزایش دهید.

 بهترین نرم افزار افزایش سرعت گوشی اندروید

مجموعه قسطی آنلاین با امکان خرید گوشی قسطی با اقساط 3 تا 12 ماهه با کمترین کارمزد، شرایط را برای تمام افرادی که به دنبال خرید گوشی های پرچمدار هستند را فراهم کرده است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید سایت فروشگاه قسطی آنلاین را مشاهده کنید و یا با شماره تماس های بالا تماس بگیرید.

بهترین برنامه افزایش سرعت گوشی

قطعا در این زمینه هم مانند دیگر زمینه های برنامه های بسیار زیادی به خصوص برای اندروید وجود دارد اما من در این مطلب قصد دارم تا به معرفی چند تا از بهترین آنها بپردازم تا تجربه بهتری در استفاده از آنها داشته باشید.

اولین و یکی از معروف ترین برنامه هایی که در این زمینه فعالیت می کند همین کلین مستر است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این برنامه معرفی که بیش از 500 میلیون دانلود در اندروید دارد و توانسته امتیاز بالایی در گوگل پلی بدست آورد امکاناتی را در اختیار شما می گذارد که با استفاده از آنها می توانید سرعت گوشی خود افزایش دهید.

با این برنامه به راحتی می توانید فایل های اضافی گوشی خود را حذف کنید، کش و حافظه پنهان که معمولا بخش زیادی از گوشی شما را اشغال می کند را پاک کنید. همچنین خیلی راحت می توانید فضای رم دستگاه را خالی کنید و برنامه هایی که در پس زمینه اجرا می شوند را ببندید.

یک برنامه فوق العاده که مجموعه ای از ابزا های مختلف را برای افزایش سرعت گوشی در اختیار شما می گذارد. با استفاده از این برنامه می توانید برنامه ها پس زمینه را ببندید، حافظه و کش برنامه ها را پاک کنید، دمای cpu خود را کاهش دهید، برنامه هایی که بی مصرف هستند و استفاده نمی شوند را پاک کنید، با کلیک بر روی یک دکمه سرعت گوشی را افزایش دهید، همچنین می توانید از قابلیت پشتیبان گیری و قبل برنامه های آن هم استفاده کنید.

شایع ترین دلیل کندی گوشی ها پر شدن حافظه آنها و فایل های اضافی و بدردنخوری است که فضای گوشی را اشغال می کند. این برنامه به صورت اختصاصی در این زمینه ساخته شده تا بتوانید با استفاده از فایل های اضافه و نا کارآمد را شناسایی کنید و به راحتی انها را پاک کنید. شما می توانید به کش سیستم، کش برنامه ها ، فایل های حجمی و اضافه، فایل هایی که چندتا از آنها در گوشی شما وجود دارد و دیتابیس برخی برنامه هارا پاک کنید.

آموزش جامع برای اندروید، سامسونگ، آیفون و…

One Booster

وان بوستر تمام آنچه شما برای یک تجربه بهتر در استفاده از گوشی همراه را نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید برنامه های عکس های اضافه را پاک کنید، حافظه پنهان و ش برنامه و پرونده و داده های ناخواسته را حذف کنید و سرعت گوشی خود را افزایش دهید.

همچنین می توانید برنامه هایی که از باطری شما بیش از اندازه استفاده می کنند را پیدا کنید و همراه با بستن برنامه های پس زمینه هم سرعت گوشی خود را زیاد تر کنید و هم کاری کنید تا باتری گوشیتان دیرتر خالی شود.

به همه اینها قابلیت آنتی ویروس را هم اضافه کنید. در کل داشتن بیش از 100 میلیون دانلود و امتیاز 4.5 از 1.9 میلیون رای به خوبی می تواند این برنامه را تایید کند و دلیلی برای قرار گیری آن در این لیست باشد.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " بهترین نرم افزار افزایش سرعت گوشی اندروید" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " بهترین نرم افزار افزایش سرعت گوشی اندروید"، کلیک کنید.