کنگره‌ها و همایش‌ها در تنگستان با رویکردی مردمی برگزار شوند – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان

کنگره‌ها و همایش‌ها در تنگستان با رویکردی مردمی برگزار شوند - خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گزارشگر آی تی، احمد لطفی عصر شنبه در نشست شورای فرهنگی عمومی تنگستان اظهار کرد: با توجه به موضوع جلسه که دبیرخانه دائمی برگزاری مناسبت‌ها، همایش‌ها، معرفی شخصیت‌های، مفاخر علمی، اجتماعی و شهدای معاصر است باید گفت شهرستان سابقه اجرایی خوبی جشنواره، همایش و مناسبت‌ها دارد.

وی تصریح کرد: سالانه کنگره شهید رئیس‌علی دلوار با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و عمومی و دولتی برگزار می‌شود که در مجموع هرساله برنامه‌های کامل‌تری در این کنگره ارائه می‌شود.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه شهید رئیس‌علی دلوار یک تنگستانی است اما به عنوان شهید و مفاخر مقاومت در جنوب کشور به شمار می‌رود اضافه کرد: با رویکردی که در سال جاری اتخاذ شده کنگره شهید رئیس‌علی دلوار در مرکز استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همه جشنواره‌ها، کنگره‌ها و همایش‌هایی که می‌خواهید برگزار کنید باید با رویکردی مردمی و با حضور هنرمندان در سطح شهرستان باشد.

معرفی مفاخر شهرستان

لطفی خاطرنشان کرد: باید دبیرخانه برگزاری مناسبت‌ها، همایش‌ها، معرفی شخصیت‌های، مفاخر علمی، اجتماعی و شهدای معاصر در تنگستان با رویکردی مردمی تشکیل و ذیل این دبیرخانه چند مجموعه تشکیل که شامل بخش‌های برنامه ریزی، محتوایی و معرفی مفاخر شهرستان باشد.

فرماندار تنگستان بیان کرد: برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر اهرم اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان اختصاص داده شد که باید یک میلیارد آن ذیل برنامه‌های دبیرخانه برگزاری همایش، جشنواره، و معرفی شخصیت‌ها و مفاخر علمی شهرستان باشد.

وی با اشاره به اینکه تنگستان در دوره‌های گذشته انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی مشارکت بالای ۷۲ درصد تجربه کرده افزود: تمام مجریان دست اندر کار و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات دوره چهاردهم ریاست در سطح شهرستان ملزوم به رعایت مر قانون و عدم جانبداری از جریان‌های سیاسی و جناحی حاضر در انتخابات هستند و نباید نظرات شخصی، یا گروهی و اشخاص را در امور انتخابات دخالت دهند بلکه باید زمینه ساز حضور و مشارکت حداکثری در مردم پای صندوق‌های اخذ رأی باشند.

اهمیت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح

لطفی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی و توجه به بیانات رهبری در این راستا، افزود: باید همه ما با احساس مسئولیت کنیم و انتخابی مؤثر در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم داشته باشیم که راه شهید جمهور تداوم یابد.

فرماندار تنگستان با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر اصل مردم‌سالاری دینی، حکومت ولایی و پشتیبانی مردم است و گواه این حقیقت هم حضور و نقش مردم در انتخابات‌های مختلف و دفاع از انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی ادامه داد: دشمن در صدد ایجاد شکاف بین خدمتگزاران نظام اسلامی و مردم است که البته این نقشه دشمن نیز با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم نقش بر آب خواهد شد.

کنگره‌ها و همایش‌ها در تنگستان با رویکردی مردمی برگزار شوند – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کنگره‌ها و همایش‌ها در تنگستان با رویکردی مردمی برگزار شوند – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کنگره‌ها و همایش‌ها در تنگستان با رویکردی مردمی برگزار شوند – خبرگزاری گزارشگر آی تی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.