رفع تصرف ۱۶ هزار متر مربع از اراضی دولتی لرستان

رفع تصرف ۱۶ هزار متر مربع از اراضی دولتی لرستان

به گزارش گزارشگر آی تی لرستان ، بهزاد شاکرمی در تشریح عملکرد یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان گفت: رفع تصرفات انجام شده در راستای پیشگیری و مبارزه با پدیده زمین خواری و در گشت زنی های نیروهای یگان حفاظت از اراضی دولتی و ملی اداره کل راه و شهرسازی لرستان، ۱۶ هزار متر مربع به ارزش بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان آزاد و رفع تصرف شد.

وی افزود: یگان حفاظت از اراضی ملی سازمان ملی مسکن در لرستان روزانه ۱۰ گشت موتوری در سطح استان دارد.

شاکرمی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری موارد را به شماره ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ پیامک کنند.

وی ضمن هشدار به سودجویان ادامه داد: یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره کل با قاطعیت تمام مقابل افراد سودجو و منفعت طلب ایستاده و اجازه دست درازی به اموال عمومی و بیت المال را نخواهد داد.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی لرستان اظهار داشت: مردم قبل از انجام هرگونه معاملات ملک مسکونی؛مزروعی و باغی از مبادی و دستگاه های مربوطه؛ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، منابع طبیعی،جهادکشاورزی،فرمانداری ها و بخشداری ها استعلام بگیرند و در صورت غیر ملی و غیر دولتی بودن عرصه اقدام به خرید کنند.

شاکرمی در پایان ضمن هشدار به سودجویان یک توصیه هم برای شهروندان داشت و گفت: شهروندانی که قصد خرید ملک و یا زمین در هر نقطه از استان را دارند ابتدا استعلام های لازم از ادارات راه و شهرسازی را بگیرند تا در دام اشخاص سودجو و متخلف گرفتار نشوند چرا که هرگونه خرید و فروش اراضی ملی و دولتی جرم محسوب می شود و متخلفین به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

رفع تصرف ۱۶ هزار متر مربع از اراضی دولتی لرستان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رفع تصرف ۱۶ هزار متر مربع از اراضی دولتی لرستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رفع تصرف ۱۶ هزار متر مربع از اراضی دولتی لرستان"، کلیک کنید.